4.373 visninger
|
Oprettet:
Kattegrus der ikke sviner for meget? {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at være lidt træt af at have kattegrus over hele lejligheden på trods af at jeg fejer og støvsuger ret så ofte.
Den slags kattegrus jeg har brugt de seneste måneder (noget canadisk med duft af babypudder) sviner usædvanligt meget.
Kattetoilettet er ellers lukket til alle sider og har kun åbning foroven, så der er ikke så meget jeg kan gøre der.
Søger derfor noget grus, der klumper godt og som ikke spreder sig for meget. Nogen forslag?
sep 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 520
Vi har åben kattebakke og synes ikke det sviner så slemt, så med lukket tror jeg næsten ikke du ville opdage det(:
JEG ELSKER DET GRUS!! hihih
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
okt 2007
Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 57
Hejzan, det var jo netop min mening at skifte til noget andet. Det er jo netop derfor jeg spørger
Nanna, hvor kan man købe det der Ever Clean Less Track? Det lyder som sådan noget, jeg har brug for
Ellers vil jeg overveje det økologiske. Tror måske at det er det jeg tidligere har prøvet i en åben bakke. Er det li' som sådan nogle træpiller, der bliver opløst hen af vejen?
Jeg har tidligere brugt det der krystal kattegrus (Litter Pearls) i forbindelse med en åben bakke. Men Patrick bryder sig bestemt ikke om det. Han går ind og "prutter" i dynerne i stedet for ;-(
Kh Lise
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Hos flere af de, endda dyre, grus har jeg oplevet at det næsten bliver til "pladder" når hankattene havde lavet en sø. Dette sker ikke med de 3, jeg foretrækker.
Alle grus støver mere eller mindre. Dette har jeg løst ved at hælde gruset i bakkerne udenfor. Jeg holder posen højt, således at vinden tager det meste støv.
Dernæst, så prøv at bruge en måtte udenfor bakken
okt 2007
Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 57
Tak for de mange forslag, Marianne
Nanna, jeg fandt dem på nettet til kr. 299,- for 3 x 10 kg. Så nu prøver vi lige den først!
Kh Lise
okt 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Jeg har de der grå måtter foran og synes det hjælper gevaldigt.
Kattegrus der ikke sviner for meget?