{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.007 visninger | Oprettet:

Fra killingefoder til voksenfoder? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes ellers jeg har lavet min research godt, men det der med killinge og voksen foder, det er jeg endnu ikke helt med på.
Hvorfor får de killingefoder, og hvorfor skal de skifte til voksenfoder?
Er det fordi killingefoderet 'feder' mere? Hvor stor forskel er der på foderet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra killingefoder til voksenfoder?
  • #3   11. okt 2012 Jeg fik afvide, at Tarzan skulle vænnes til voksen foder efter han blev kastreret da han var 5½ måned.

  • #4   11. okt 2012 Tak for jeres svar. smiley

    Sandra, Cookie og Sofus - det var nemlig lidt de samme tanker jeg gik med.

    J&T<3 - Fik du af vide hvorfor? Har det noget at gøre med, at de tager nemt på, når de er blevet kastreret?


  • #5   11. okt 2012 Jeg snyder, og har valgt et foder der er til alle aldre (orijen), så det får han blandet med det killingefoder han var vant til fra sit første hjem, indtil posen er slut. Derefter står det på rent 'voksenfoder' om en måned eller to... smiley

    Mener ligesom jer at det er flere kcal i killingefoder så det er godt helt op til etårs alderen eller hvor længe de nu vokser. smiley


  • #7   11. okt 2012 Nej, tror egentlig bare dyrlægen gerne vil sæge deres RC til neutraliserede katte.
    Men jeg synes nu ikke Tarzan tager på efter han er blevet kastreret.
    Jeg gik meget langsomt over til voksen foder, da jeg stadig havde en del killinge foder tilbage, og så har jeg aldrig vænnet en kat til nyt foder. Ved der kan ske en masse med heste, hvis det går for hurtig, så derfor går det meget langsomt med både hest og kat smiley De skulle jo nødig blive syge.


  • #8   11. okt 2012 Mine får killingefoder til de er godt 1 år hvad enten de er neutraliserede eller ej. Og som lotte skriver så er der en smule forskel fra mærke til mærke, så det nemmeste er at du selv slår det op og sammenligner.

  • #9   12. okt 2012 Super, tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Fra killingefoder til voksenfoder?

Annonce