{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.316 visninger | Oprettet:

Mike O
Mike O
Tilmeldt:
18. okt 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

hjælp kat stjålet {{forumTopicSubject}}

Hej kattegalleri. Håber i kan hjælpe mig her er historien. Jeg fil den 1 juni en sød lille sort hunkat som desværre løb væk men en dag ringede min søster og sagde hendes veninde havde fundet den og vi blev vældig glade og vi havde haft i ca 3 dage da.en dame ringer til min kæreste og siger at vi har taget hendes kat menog vi snakker lidt og bliver enige om at hun må komme og kigge om.det er hendes inden hun kommer ringer jeg til en dyrlæge og spørger hvorvidt det kan være hendes eller min dahendes kun er 10 uger og min er 5mdr men ikke vokser ret stærkt pga det er en indekat siger dyrlæge og pga vægten ca 3 kg siger det kun kam være min og da hendes ikke burde kunne hoppe fra ca 1m højde og ned uden at komme til siger han jeg er glad og ligger på men da hun så kommer, et det ikke alene men hendes søn på omkring 20 og en datter på 18 ( jeg er 17) jeg føler mig utrolig truet af deres måde at være på og deres talemåde og jeg siger at jeg tager den til dyrlæge i morgen på min regning for at finde alderen selvom den anden.dyrlæge sagde.det var min hun nægter så at give mig lov og o stedet tager hun katten og nægter st give.den tilbage ligemeget hvad og så kører hun. Hvad kan jeg gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp kat stjålet
  • #2   18. okt 2012 Er katten øremærket eller chippet i dit navn?

    Hvis den er, så meld damen til politiet. Hvis ikke, er der ikke så meget du kan gøre smiley Andet end at lave samme nummer som hende, ved at troppe op og tage den tilbage


  • #4   18. okt 2012 og meld hende til politiet uanset hvad.
    Hun er trængt ind i dit hjem på ulovlig vis


  • #5   18. okt 2012 Og dernæst meld hende til kattens værn

    Hvis hun har en killing på 10 uger, har hun en alt for ung killing


  • Mike O
    Mike O Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #6   18. okt 2012 Nej den er ikke øremærket da den skulle have været det da vi kom hjem fra en weekend hos en bekendt men den var stukket af da min søster havde passet den men hun havde ingen beviser og de beviser vi har er billeder

  • #8   18. okt 2012 Hvis i har billeder af katten og hun intet har, vil jeg gå hen og banke på hendes dør og vifte med beviserne. Hvis hun ikke straks ville udlevere katten, ville jeg true med politiet, da hun har begået tyveri fra dit hjem, trængt ulovligt ind i dit hjem og du har følt dig truet af hende og hendes familie/venner




  • Mike O
    Mike O Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   18. okt 2012 Har snakket med odense politi men de kan.ikke gøre noget siger de

  • Mike O
    Mike O Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #11   18. okt 2012 Okay men er det bedst at ringe til odense eller lokal politi

  • #12   18. okt 2012 enig, ring igen

    Meld din kat stjålet og du ved hvem der har gjort det, fordi hun tog katten ud af dine arme


  • Mike O
    Mike O Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #14   18. okt 2012 Okay tak melder tilbage når jeg har snakket med dem

  • #16   18. okt 2012 Self skal du ha din kat igen meen er jeg den eneste der studser over de 10 uger - rigtig så må tyven ikke have en killing på 10 uger meeen det må ejer jo egentlig heller ikke??

  • Mike O
    Mike O Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #17   18. okt 2012 Har snakket med politiet og skal måske i civilretten

  • #18   18. okt 2012 Såååååådan!

  • Mike O
    Mike O Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #19   18. okt 2012 Håber at få den til bage

  • #20   18. okt 2012 Ping pong

    "Glemme alt om den og anskaffe sig en ny"

    Det er ikke en trøje.. Det er et levende væsen man har knyttet sig til.


  • #21   19. okt 2012 Jeg havde dælme ringet igen...kan dine forældre evt ikke ringe, måske de har en lidt skrappere tone? Jeg havde dælme ikke ladet mig spise af med sådan et svar, når de bare har taget den uden at få lov.... Det er tyveri, og det SKAL de tage sig af

  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #24   20. okt 2012 Hvordan mon kvinden vil passe katten? Hvis hun tror, at en kat på 3 kg kun er 10 uger gammel og ikke kan se noget forkert i at have en killing på mindre end 12 uger, så ved hun nok ikke så meget om katte. Hvis du skal tale med politiet igen, skal du nok både fortælle, at hun har stjålet DIN kat (hav kvitteringerne fra dyrlægen og dine kattefotos af den med) og sige at (hvis du altså mener dét) hun tilsyneladende ikke passer katten godt nok (rigtig kattemad, vand, dyrlæge, ...)
    Ja, Politiet får mere og mere at lave og bliver færre og færre ansatte til det :o(
    Derfor bliver de mere tilbøjelige til at afvise noget, man ikke umiddlebart kan bevise. Og beviser er altid svære at finde, når det drejer sig om katte, især dem, der ikke er øremærkede eller chippede.
    Her i Kolding har vi desværre nogle kattehadere, der tilsyneladende indfanger tamme katte uanset om de er mærkede eller ej. De praler med at de slår kattene ihjel, men vil naturligvis ikke gentage for politiet. Min kat kom for ca. 7 år siden hjem med et sår efter hagl (naturligvis en søndag eftermiddag - godt 2000.- på dyreklinikken) og en uges tid senere stillede vores lokale kattehader sig op over for mig og erklærede, at hvis min kat kom i hans have (der er kun én nabo imellem vores haver), ville han skyde den igen... - Derfor bliver begge mine 8-årige katte luftet i snor og kommer ellers ikke ud mere.
    Mange katte er forsvundet i vores kvarter og jeg kan ikke lade være med at mistænke ham, men kan intet bevise...


  • #26   20. okt 2012 At man lader nogen træde ind i sit hjem og snuppe ens kat :-O. Ej hva? :-S

Kommentér på:
hjælp kat stjålet

Annonce