{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Stjålet kat? {{forumTopicSubject}}

Hej, i Oktober 2013 mistede vi vores elskede hun norske skov kat.

Sidst vi så hende, var en sen aften i Oktober.

Dengang blev hun meldt savnet og vi satte flyers op rundt omkring i byen. Vi ledte efter hende i et helt år. Vi har aldrig rigtig givet op. Vi besøger stadig ofte sider med forsvunde dyr og kigger efter hende når vi er ude.

For få dage siden opdagede jeg en gruppe på facebook, med clavoriante personer som hjalp folk med at finde forsvundne dyr. Her fik jeg hjælp og fortalt at vores kat altså stadig levede og boede hos nogle andre. Dog kunne de ikke se hvorhenne...

Mit spørgsmål kommer så om nogle kender/ selv er i besiddelse af clavoriante evner så du/de er i stand til at finde dyr? Så hører jeg meget gerne fra dig. (Self mod betaling)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet kat?
  • #1   30. jun 2018 Racekatte har det med at blive stjålet. Det er derfor, at det er så vigtigt at passe på dem. smiley

  • #2   30. jun 2018 Pas på derude i den "okkulte" verden. Der er så mange brodne kar. Det er uhyre nemt at påstå at hun kan se at den bor hos en anden.

  • #3   1. jul 2018 Ja, det er en farlig verden.
    Hvis man stiller spørgsmålstegn ved ægtheden er man fjern og lukket for den åndelige verden og alt det med mere mellem himmel og jord.
    Men jeg ser bare folk (tager også mig selv i det af og til) være alt for naive ift. de informationer de kommer med. Rigtig mange af de ting de siger, er ikke særlig specifikke - selv jeg uden evner kunne bilde folk ind jeg ser noget og få dem til at tro på det.
    Derfor må de komme med noget konkret der ikke er at afsløre i ens ansigtsudtryk eller facebook smiley Om jeg er pessimist? Måske. Er jeg realist? Helt klart! smiley


  • #5   4. jul 2018 Hvor ser den sød ud. Jeg tror godt på folk kan have åndelige evner, men som med alt andet, kan der jo også være svindlere der. Ligemeget hvor godt man passer på dem, kan der alligevel altid godt ske noget. Jeg kunne også godt finde på at spørge en clairvoyant.

  • #6   5. jul 2018 Selv hvis man har åndelige evner kan det være svært at se detaljer. Jeg lavede en gang en trommerejse da en venindes kat blev væk. Jeg fik kontakt med katten og den gav indtryk af at være våd. Jeg fik dog ingen oplysninger om hvor den var. Den blev senere fundet uden min hjælp og da den kom hjem var den forandret fra at være sky til at være særligt glad for mig.

Kommentér på:
Stjålet kat?

Annonce