Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  test af kattemad
  • #2   22. okt 2012 Schnucki er fyldt med korn og sukker, så det ville jeg da holde mig fra... Hvis der også er det i RC og Hills kan jeg ikke lige svare på.

Man skal også huske at i de fleste tests, så et 'pris' en bedømningsfaktor - så der scorer de billige mærker tit højt, selv om de får færre poæng på indhold. Ligesom at f.eks en billig meget brugervenlig autostol kan få bedre points end en dyrere, lidt mere kompliceret stol der har klaret sig bedre i selve sikkerhedstestet.

• #3   22. okt 2012 Kun LUX kan anbefales. Test er meget gode, men man skal tænke på at der er nogen, der bestiller disse test og har penge i klemme.

• #4   22. okt 2012 Jeg går pænt uden om både Schnucki og Coshida (og for den sags skyld Hills og Royal Canin), som fremhæves i TÆNKs test. Problemet er ikke ikke centreret omkring næringsindholdet ift. protein, fedt, vitaminer osv., hvilket er dét testen fra TÆNK blandt andet fokuserer på. Det handler for mig i langt højere grad om kvaliteten af de animalske proteiner, f.eks om det er affaldskød med ben, der er malet til mel eller om det er fersk kød, der er blevet forarbejdet, og mængden af vegetabilske produkter (som katten som sådan ikke kan bruge). Sidstnævnte indeholder de omtalte mærker for meget af i mine øjne.

Der er jo også forskel på om vi køber stegeben eller en god culottesteg. Jeg ved godt hvad jeg ville vælge. smiley

• #5   22. okt 2012 Min den ene vil kun snuse til Lux og spiser han af det kaster han op ;-(

Kommentér på:
test af kattemad

Annonce