Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder fra Aldi
  • #1   11. jul 2009 jeg har prøvet det en gang, og gør det ikke igen :O) jeg vil ikke købe billig foder til mine dyr mere. jeg vil ikke anbefale det. men der kan jo være nogen som har haft en go oplevelse med det :O) sys ikke det kan måle sig med dyre mærker. :O) men held og lykke med jagten på din spørgsmål:O)

• #2   11. jul 2009 At et mærke er dyrt er ikke ensbetydende med at det er godt.
    Aldi kattemad er udmærket, kende r en der bruger det til hendes katte og sjældent har jeg set så flotte katte
    Bruger selv i øjeblikket perfeckt fit in home

• #3   11. jul 2009 Jeg har også set den test, og kattemaden fra Lidl lå ogås højt på listen, så det får mine katte. De får ½ af det fra Lidl og ½ RC, og de er glade og tilfredse, og spiser det hele...

• #4   11. jul 2009 Hejsa...

JEg ved godt at et af de der våd prokuter fik en god placering.....men jeg vælger nu engang at købe et kvalites fodder til mine katte - men man skal her huske på - at det ene produkt er måske godt til den ene kat og ikke til den anden...så hold godt øje med pels kvaliteten hos din kat samt dens fodder stand..ect.
    Vi foddre, med IAMS, HILLS, RC, Felina Porta - i våd samt tør form samt råt kød hver aften - ca. 100 gr. til hver - kan købes hos rigtigt hunde mad og er let at opbevare da de er i 500 gr. frost pakker smiley
    anna

• #5   11. jul 2009 jeg vilogsp bruge hills til vores lille baby, vi har ikke fået ham endnu. men jeg vil gerne være så forberedt som muligt

• #6   12. jul 2009 mine forældre fodre deres to katte med lux fra aldi og de har det rigtig fint og er henholdsvis 12 og 13 år og har ingen problemer. jeg selv fodre med hills og har killinger nu hvor mine forældre skal have den ene og jeg har ingen kvaler med at sende den over til dem med lux foder fra aldi.

• #8   12. jul 2009 Det ved jeg desværre ikke. vidste ikke de havde vådfoder smiley

• #9   12. jul 2009 tja....en ting er at leve en anden ting er at overleve....men vi har jo alle vores prioriteter - her i livet......jeg skal ikke klanter andre for hvad de vælger til deres katte......men det er da flot ata dine forældres katte er blevet så gamle.
    anna

• #10   12. jul 2009 Jeg bruger både tørkosten og vådfoderet fra Aldi og kattene trives glimrende.

Har prøvet det "dyre" og det "billige" foder fra aldi og kattene guffer det hele i sig med velbehag.

Tørkosten fra rema1000 gider de til gengæld ikke rigtig spise?

Kommentér på:
foder fra Aldi

Annonce