{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

Kat og baby {{forumTopicSubject}}

Nu kommer vores lillesøster jo snart og vi vil gerne forberede katten også hvis man kan det? Nogle der har nogle gode fif?

Og er der noget vi skal være opmærksom på? Altså ved at han self. ikke må sove i soveværelse når hun kommer og lign.

Men min moster er overbevist om at han kan finde på at kradse øjnene ud på hende, men er det ikke bare en skrøne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat og baby
  • #1   31. okt 2012 JO og dem er der mange af. Jeg har aldrig gjort noget forebyggende når jeg fik børn (3 stk) og der er aldrig sket dem noget, selv om kattene har sneget sig til at sove i fodenden eller på barnevogn. Jeg havde sågar en hunkat, der lå under barnevogne og ve den arme sjæl, der ikke hørte til huset, der nærmede sig barnevogne, så blev de jagtet ud af matriklen.

  • #2   31. okt 2012 Kradse øjnene ud - hun må da have spist søm!
    Jeg giver min navnesøster 100 pct. ret.


  • #3   31. okt 2012 Der sker ikke babyen noget, det er bare en masse ammestuesnak det med at katte skulle være "farlige" for babyer.
    Jeg synes mine katte har haft en helt naturlig fornemmelse af, at vores den lille var en man skulle tage hensyn til og de har været meget forsigtige omkring hende. Så vi har ikke haft nogen problemer. Min datter elsker simpelthen kattene og vil så gerne ae og klappe dem, hvilket vi så sørger for sker under ordnede forhold smiley Og når de ikke gider mere, så går de bare, de har aldrig vist den mindste form for aggresion overfor hende, de er virkelig tålmodige!

    Det eneste "problem" vi har er at de elsker babysengen, men det har de snart lært de ikke må smiley (de hopper kun der op når hun ikke er der)


    profilbillede
  • #4   31. okt 2012 Ammestue snak....
    Jeg har også hørt om folk der advarede mod at katten skulle ligge sig oven på hovedet eller halsen på barnet, har dog aldrig hørt om nogen som har kat og baby hvor det nogen sinde er sket smiley
    Der er fantastisk mange skrøner og de er aller kommet fra folk der ikke har katte eller ikke kender noget som helst til katte, det eneste jeg mener man skal være opmærksom på med kat og børn er at huske på at fortælle sit barn allerede fra helt små hvordan man behandler dyrene, altså ikke hive i halen, ørene eller noget andet, lige fra baby begynder at kravle, så bliver det aldrig et problem..

    Held og lykke med bebs og misser smiley


  • #6   31. okt 2012 her har der heller aldrig været noget..og vi havde da knægten var baby 3 katte... den ene lå gerne og puttede i hans seng når ikke var deri, lå han der, jamen så gik katten selv væk..

    Barnevognen har jeg dog holdt dem fra.

    Men ellers har der intet været overhovedet, kattene har været over det hele.


  • #7   1. nov 2012 Heidi ; Så kan jeg da lige fortælle at jeg har oplevet , at min kat (på daværende tidspunkt - omkring 4 mdr gammel) lagde sig hen over hovedet på min datter i vuggen. Dette skete et par gange, hvorefter vi så købte en babyalarm og lukkede døren ind til hvor hun sov.

  • #8   1. nov 2012 Hanne J

    Ok det er så første gang jeg hører det, men en gang skal jo være den første, men jeg ved mange har taget forholdsreglerne ved at ligge fluenet ovenpå sengen og over barnevognen, så ligger katten sig som regel ikke der, nu har jeg ikke børn og får heller ikke, så jeg har ikke problemet smiley
    Men du løste jo også problemet ret let, så det gik jo smiley


  • #10   1. nov 2012 Camilla: Sødt hvor er den uro fra? Ved du det?? Ligner liiiiige sådan en jeg mangler smiley

  • #11   1. nov 2012 Fellis: Milo er døv smiley Så der tror jeg ikke der bliver noget smiley Han er meget tålmodig og lader sig gerne styre af andre hvis de lige har en hånd til at køre rundt i hovedet på ham haha smiley Tror også det er en af grundene til han er så glad for vores ældste, han hører slet ikke hvor meget han larmer smiley

  • #12   1. nov 2012 Han må kun være i soveværelset når min mand er hjemme haha smiley

Kommentér på:
Kat og baby

Annonce