687 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Børn og Katte Børn og Katte

Da jeg kom hjem fra arbejde,sad begge mine drenge med et
skummelt smil om læberne smiley ( 8 og 12 år)
Husk Mis har fødselsdag Lørdag,:-)
(det havde jeg glemt )
De havde på eget:t initiativ, inviteret gæster på lørdag ,så vi
kunne fejre katten med maner smiley Gaver havde de også købt

Så lørdag er der katte fest , smiley

Har I en sød histore om børn og Katte ? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn og Katte
  • #1   29. nov 2012 Hahaha hvor sødt smiley

• #2   29. nov 2012 Hmm en historie....
    Altså syntes det var lidt sjovt.. Her til min fødselsdag kom min veninde og hendes 2 børn på 8 år og 2 år.. Drengen på 2 år har aldrig set en kat før og jeg har jo 2, den gamle fortrækker når der er gæster, så hun var gået, men min kat på 6mdr. er jo sådan en happy go lucky kat, så så snart hun ser et menneske så tror hun at hun skal kæles, men knægten var bange for katten, så han peb hver gang katten kom i nærheden af ham, og katten nærmest fulgte efter ham for han var jo lige i kælehøjde smiley

Men da han så fandt ud af at man med en drillepind kunne lege med katten, så var den jo ikke så farlig alligevel.. smiley

• #3   29. nov 2012 Thor, vores stribe mis er min søns kat, han sparede selv 500kr sammen af fødselsdags penge osv og så havde jeg lovet, at jeg nok skulle betale resten. Vi tog ud på kattens værn i Aalborg og så på mange katte, havde dem ude men vi faldt ikke rigtig i deres smag.
    Men Thor gjorde en masse væsen ud af sig selv (snakkede og kastede sig mod front lågen) Så det blev også hans tur til at sige go`dav til os.
    Han sprang ud i armene på mig og kørte sit hoved rundt i mit.... videre til min datter som kunne holde ham som en baby (det syntes hun var vigtigt ved en kat) og ned til min søn som sad på gulvet, lagde sig til rette på hans skød og begyndte at spinde.
    Sønnik kiggede på mig med tåre i øjnene og sagde "Han er vist min"
    "Kattedamen" Nikkede og sagde "ja så har katten valgt jer"
    Sønnik og Thor er bedste venner idag og putter sammen hver nat.

I Aalborg lægger de meget vægt på at katten vælger sine mennesker og ikke omvendt, især med katte over killing alder.
    Og siden har jeg brugt samme indgangs vinkel med de fire andre vi har anskaffet:)

• #4   29. nov 2012 det var godt de fandt ud af det smiley
    Har oplevet lidt af det samme med min niece,hun var også bange for den store løve
    He he

• #5   29. nov 2012 Hver gang min datter på 3 år kommer på besøg, så insistere hun på at fodre kattene, også selvom man kun kan skimte bunden..

Derefter skal alt hendes legefrugt kyles ud på gulvet så misserne kan lege med det smiley

• #6   29. nov 2012 Nurrhh sødt G.H jeg har samme indgangs vinkel, min hunkat på snart 6 år er jeg sikker på, på et eller andet plan valgte mig, hun var dog killing, men der var bare et og andet med hende i forhold til hendes søskende, og hittekillingen som jeg hentede ved min søsters arbejde, hun puttede sig ind til mig og lagde sig til at sove 2 min efter jeg havde mødt hende og taget hende op..
    Så jeg tor også mine katte valgte mig, det må vidst være det bedste smiley

• #7   29. nov 2012 Gh
    nååå en sød historie smiley
    at den valgte jer ,min den ene søn putter også med katten

• #8   29. nov 2012 Ikke nogen tvivl om at katte og børn kan have helt særlige bånd smiley
    Vores sorte Loke finder sig i ALT min datter på 11 kan finde på.... så han har gået rundt i de flotteste dukke kjoler som om det er det mest naturlige i verden smiley :) smiley

Så kan vi "voksne" bare "nøjes" med at tømme kattebakke og sørge for at skålene er fyldte*S*

• #9   29. nov 2012 Hihi ja det sødt med udklædning ;D

Kan huske jeg gjorde det på både min lillebror og mine bedsteforældres hund - begge viste sig stolt frem og de voksne fik sig et godt grin (;

• #10   29. nov 2012 Min mormors kat lod sig villigt køre rundt i dukkevogn da jeg var barn, den hyggede sig med det, oven i købet med dyne på midt om sommeren smiley

• #11   29. nov 2012 Sjovt at de egentlig gider når det er børn som gør det(:

• #12   29. nov 2012 Ja men det er heller ikke alle katte der går med til det, min kat på 5 år kan slet ikke med børn, hun flygter, så de får slet ikke chancen, hvis de af vanvare skulle snige sig ind på hende så hvæser hun, det plejer at holde børnene på afstand, jeg plejer så også at lade hende komme op på 1. sal så hun kan være i fred og børn får at vide at hun ikke gider kæle så de skal lade hende være..

• #13   29. nov 2012 Ja min niece Liva på 3½ er helt vild med Fellini.
    På et tidspunkt var hun lidt vild med hænderne op i hovedet på ham som han ikke kan lide, så sagde jeg "Ej det kan han altså ikke lide".
    Så kom min svoger (hendes far) og aede Fellini - så sagde Liva "Ej det kan han altså ikke lide", hvor han så svarer "Nåååeh du er måske blevet katte-ekspert nu?". "Ja!" siger hun så smiley
    En lille copy-cat er hun

• #14   29. nov 2012 Vi har to han katte brødre. Og lillesøster, den mindste af dem, er uden tvivl min søn på 7 års kat. Lillesøster er ikke den der er mest kælesyg, men alligevel har han og min søn noget helt specielt sammen. Min søn har nogle perioder, hvor han har svært ved at falde i søvn, fordi han er bange for div ting. Når han har det sådan kalder han på katten og den kommer op og ligger i sengen til han falder i søvn smiley
    Jeg havde som barn også en stor rød hankat og ved da ikke hvor meget dukketøj jeg har proppet ham i. Og hvor mange gange jeg har trasket rundt på vores grusvej med ham i dukkevognen, uden at han fortrak en mine:) glemmer ham aldrig:)

• #15   29. nov 2012 Glæder mig til at få børn og berige deres liv med et par katte(:
    Synes det er meget ærgeligt at jeg ikke havde dyr som helt lille, for det er først efter jeg blev de 14-15år at jeg begyndte at have respekt for dem.
    Min mor gav mig en kanin da jeg var 8 år og jeg elskede den, men den døde, af hvad ved jeg ikke. Men jeg kom så ned for at få en ny og jeg fandt den sødeste kanin, og da vi dagen efter gik ned for at købe den, var den solgt.. Jeg er dampbads og hvis jeg først havde sat mig for noget, så skulle jeg have det, og jeg valgte den sidste kanin der var som nødløsning.
    Denne kanin blev så dårligt passet af mig og min mor nægtede at ordne dens bur for jeg havde jo lovet at det ar mit ansvar... Jeg var ikke gammel nok til at tage bare på en kanin, og min mor gad ikke. Hun gav den væk til en familie efter lidt tid...

Jeg tror at hvis min mor havde bragt dyr ind i mit liv fra tidlig alder, og forklaret mig om at det også er et levende væsen, så ville jeg have haft en meget større respekt for den kanin. Derfor skal mine børn opdrages med dyr, og så er jeg godt klar over at det er mig som kommer til at stå med de kedelige dele af at eje sådan et væsen(:

Gal en roman(:

• #16   29. nov 2012 Der skulle stå at jeg var et damp-barn (: og det er ikke bare sagt i sjov, jeg lider af ADHD(:

• #17   29. nov 2012 Ja jeg kan kun sige at jeg har været glad for at der var dyr i mit liv så længe jeg kan huske, vi havde ænder, høns og kaniner..
    Og da jeg var 5år fik jeg min første kat, som desværre blev et lidt kort bekendskab, da man fandt ud af at jeg var allergisk over for katte, så jeg gav den til naboen, men den kom stadig og besøgte os fra tid til anden, men forsvandt da den var ca 4 eller 4år tror jeg, men mange i min familie havde katte, så jeg nød deres når jeg var på besøg, for jeg har altid haft en stor forkærlighed for katte..

• #18   29. nov 2012 Hvordan gør du så idag? Du har jo katte?(:

• #19   29. nov 2012 Jeg fik behandlinger som barn, mod allergien, jeg er også allergisk over for hund, husstøvmider, halm, græs og pollen..
    Men i kraft af mine behandlinger så er jeg knap så medtaget i dag, nogle dage må jeg tage en allergipille men de fleste dage går det uden symptomer..

jeg fik også overtalt min mor til at vi igen skulle have kat da jeg var omkring 13-14år. jeg fik et fritids job og betalte selv mad og alt andet til hende, hun fik killinger og vi beholdt 2, de blev desværre alle kørt ned mor mis da hun var lidt over 1 år, killingerne var lige blevet 12 uger og ugen dfter blev den ene killing kørt ned, den sidste killing blev lidt over 3 år og så fik vi en killing af min fætter som igen blev lidt over 1 år. Så flyttede vi og så sagde jeg nej nu ville jeg ikke mere..
    Men så for snart 6 år siden kom Tøsen ind i mit liv og så fik jeg kat igen smiley Fatter ikke jeg kunne undvære det, men jeg savnede også kat i alle de år jeg ikke havde en..

• #20   30. nov 2012 Kan godt forstå du savnede kat, ville ikke kunne leve uden idag(:
    Hvis det Gud forbyde det skulle ske Mille noget, så skulle der ikke gå længe før jeg fik en ny.. Mit liv ville være tomt uden(:

• #21   30. nov 2012 Ja det er jeg enig med dig i, og jeg har jo så indekat nu af den grund at jeg ikke har lyst til at miste flere katte til trafikken, de har dog løbegård når den kommer op igen til foråret smiley

• #22   30. nov 2012 Så snart vi får haven til det eller en altan skal Mille også mærke den friske luft(: men det er for farligt her og jeg har ikke nerverne til det (:

• #23   30. nov 2012 Altså at lukke hende ud(:

• #25   30. nov 2012 Hahha smiley

• #26   30. nov 2012 sikke gode historier smiley
    Jeg ville helller ikke kunne leve uden kat

• #27   1. dec 2012 Hejsa
    Så fik vi holdt katte fødselsdag smiley og Mis blev fejret med maner smiley
    I får lige et billede af en af kattens gaver
    Et aktivitetslegetøj ,Mis er helt vild med den ,( det er en kugle der kører rundt )
    Og kuglerne sidder fast så den ikke sluger den og lign smiley
    Drengene havde en super dag, og stolte over det var deres ide smiley

profilbillede
  • #28   1. dec 2012 Tror det er dem man kunne få i netto overvejede selv at købe den(:

• #29   1. dec 2012 Ja den er købt i netto til en 50 kr smiley
    Katten synes det er vældig sjovt

Kommentér på:
Børn og Katte

Annonce