{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

katte og børn. {{forumTopicSubject}}

jeg skriver fordi at jeg har fødselsdag i morgen og skal ha huset fyldt med gæster, deriblandt børn..

Vores katte er ikke ret glade for børn, jo hvis det er nogle rolige unger, som nusser med kattene stille og roligt.

Ellers løber de oven på i sikkerhed, og kommer ikke ned før der er fri bane igen. smiley

Hvad med jeres katte, kan de li´ børn?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte og børn.
  • #1   26. maj 2006 Min Kisser og 1½ bryder sig generelt ikke om fremmede - deriblandt også børn. De vil helst holde sig for sig selv hvis der kommer fremmede..

Derimod er baby vild med alle mennesker - den er så utroligt indsmigrende og glad for alle. Hun har virkelig et dejligt sind smiley

- vil dog lige indskyde, at jeg aldrig lader mindre børn være alene med nogen af mine katte. Er lidt pylret måske, men det kunne jo ske at barnet af vanvare kommer til at genere katten så den fx kradser... *S*

• #2   26. maj 2006 Laura er begyndt at vænne sig til børn, men kun hvis det er min kusine der kommer (7 år), hun er meget rolig. Ellers har Laura travme fra barndommen.

Lucas er generealt nyskerrig, og er der med det samme, men han smutter også hvad han ikke kan lide det. smiley

Men både Laura og Lucas har et "sikkerhedsrum" ovenpå hvor de kan være i fred når der er gæster og de ikke gider snakke. smiley

- Kristina smiley

• #3   26. maj 2006 Ally gider generalt ikke fremmede og slet ikke børn der prøver at røre hende.. Olli finder sig i lidt af hvert, og nyder jo mærksomhed.. Så han har det okay med børn, i alm. forhold(dvs. de behandler den ordentligt..)

• #4   26. maj 2006 Forresten tillykke med dagen imorgen:-)

• #5   26. maj 2006 sara c: tak. smiley

• #6   26. maj 2006 nyfødte babyer kan vores katte godt lide, men ligeså snart de bliver store nok til at kunne gå rundt, smutter alle 3 katte. smiley

Vi har ikke selv børn, så måske er det der for, de er jo ikke vant til børn. smiley

• #7   26. maj 2006 Det der med børn, er også specielt når de kommer hjem til os herhjemme. Min Trille kan bestemt ikke lide børn, så man skal irrettesætte de små børn meget tit, og være meget på vagt for hvad de nu laver... Så jeg plejer at lukke Trille inde i et rum, hvor hun har adgang til at gå udenfor, og sætter katte mad og vand ind til hende, hvis gæsterne skal være der i længere tid... Så plejer det at gå... Det er bedre for katten, og det er bedre end at gå og være usikker for hvad der skal ske med børnene / katten...

Og selvf. tillykke....

Kommentér på:
katte og børn.

Annonce