{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Lillian J
Lillian J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Depression??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Kan en kat blive vinter deprimeret?? Min kat sover hele dagen op ad vores radiator, og vil ikke spise sit tørfoder, ej heller sit snaske foder som vi kalder det her smiley

Har serveret kogt kylling for hende samt torsk og tun, og det glider vældigt ned, så appetitten fejler intet når menuen står på gourmet smiley

Hun er meget stille, gider ikke lege og kommer ej heller for at snakke som hun plejer, hun vil gerne bare sove i varmen.

Andre der har samme problem??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Depression???
  • #1   10. dec 2012 Hej Lillian. Ja, det kan den. Min gamle kat Frosty , begyndte for 4 vintre siden at blive mærkelig. Jeg sagde til manden at han var blevet skør. Frosty var meget inde om vinteren, som mange andre katte, han opførte sig normalt - lige minus at han sov utroligt meget - og så bed han os (uden grund). Bedst som vi enten nusser eller sidder i sofaen, kunne han fare op og bide os. Vi ventede barnebarn først på året, så jeg ville ha ham til dyrlægen, undersøgt og hvis han ikke ku finde noget sygdom, skulle han aflives. Dyrlægen kendte Frosty meget godt, da han er kommet der fra han var 12 uger. Han blev meget grundigt undersøgt, men han fejlede ikke noget fysisk. Han har en vinter-depression, sagde han. Jeg var måløs. Jeg har haft katte i 35 år, og arbejdet med katte i over 20 år, og havde aldrig hørt om dep. ved katte før. Vi skulle prøve at købe en dagsløspære og sætte op over hans soveplads, prøve at aktivere ham, og ellers vente på foråret. Det hjalp, og i marts var det ovre. I sommer fik vi 2 killinger, og i år er han ikke gået i dep. Nu er han nemlig aktiv.
    Prøv først dyrlægen, derefter en dagslyspære.

• #3   10. dec 2012 Jeg er helt enig i at mange kattes aktivitetsniveau falder her i vintermånederne. Der er dog nogle der kan udvikle en form for depression. Men det tror jeg ikke gør sig gældende for din kat, da den gerne vil spise godbiderne.

Kommentér på:
Depression???

Annonce