556 visninger
|
Oprettet:
Depression? :-( {{forumTopicSubject}}
Ja, for ca. 2 mdr. siden, flyttede vi lidt rundt i lejligheden,og selvom der er sket store ændringer, er vores 2 kattes kattebakker, kradsetræ m.m ikke blevet flyttet. Dog er vores ældste kat på 3 år begyndt at gemme sig i 'små kasser' som vi har rundt omkring, når den ser os flygter den som regel ind under sengen, og miaver derefter højlydt! - Det skal siges at den faktisk kun kommer ud for at spise og/eller drikke! Og vil heller ikke røres ved!
- Så er der nogen af der ved hvad dette skyldes? Eller hvad jeg kan gøre, for at hun bliver 'sit gamle jeg' igen?
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 46 Svar: 80
Nej jeg har ikke prøvet Feliway endnu, men det må jeg så vist hellere til!
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 46 Svar: 80
Det kan ikke være muligt at hun er blevet ramt af et møbel eller andet, da kattene ikke er blevet lukket ind i de værelser der skulle ommøbleres i!
- Men det virker som en god idé at tage til dyrlægen med hende, bare for en sikkerheds skyld!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Ændret adfærd skyldes ofte smerter eller sygdom. Om adfærden skyldes nerver pga. ommøblering, eller smerter, eller måske hormonkuller, eller noget helt fjerde, så synes jeg, at dyrlægen bør med på råd.
Giv gerne en opdatering.
Depression? :-(