{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Depression? :-( {{forumTopicSubject}}

Ja, for ca. 2 mdr. siden, flyttede vi lidt rundt i lejligheden,og selvom der er sket store ændringer, er vores 2 kattes kattebakker, kradsetræ m.m ikke blevet flyttet. Dog er vores ældste kat på 3 år begyndt at gemme sig i 'små kasser' som vi har rundt omkring, når den ser os flygter den som regel ind under sengen, og miaver derefter højlydt! - Det skal siges at den faktisk kun kommer ud for at spise og/eller drikke! Og vil heller ikke røres ved!

- Så er der nogen af der ved hvad dette skyldes? Eller hvad jeg kan gøre, for at hun bliver 'sit gamle jeg' igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Depression? :-(
  • #1   7. maj 2011 Har du prøvet at sætte Feliway i stikkontakten? smiley

• #2   7. maj 2011 Tusinde tak for jeres svar! smiley
    Nej jeg har ikke prøvet Feliway endnu, men det må jeg så vist hellere til!

• #3   7. maj 2011 Det hjalp ihvertfald mine katte da vi flyttede i sin tid... De faldt rigtig hurtigt på plads smiley

• #4   8. maj 2011 Jeg synes hendes reaktion lyder ualmindelig kraftig, især hvis hun ellers plejer at være kælen og tillidsfuld. Det er to måneder siden i flyttede om i lejligheden, og siden har hun flygtet fra jer og ikke villet røres ved? Kan hun være blevet ramt af et eller andet møbel under omflytningen?

• #5   8. maj 2011 Men det er da ret dyrt? - Altså Feliway smiley
    Det kan ikke være muligt at hun er blevet ramt af et møbel eller andet, da kattene ikke er blevet lukket ind i de værelser der skulle ommøbleres i!

- Men det virker som en god idé at tage til dyrlægen med hende, bare for en sikkerheds skyld! smiley

• #6   9. maj 2011 Du skriver ikke, om hun indtil ommøbleringen har været kælen og tillidsfuld... men det går jeg ud fra at hun har været. Og så synes jeg det er ekstremt, at hun tager SÅ meget på vej, så længe. (Startede det præcis samtidig med det flytten-om?)
    Ændret adfærd skyldes ofte smerter eller sygdom. Om adfærden skyldes nerver pga. ommøblering, eller smerter, eller måske hormonkuller, eller noget helt fjerde, så synes jeg, at dyrlægen bør med på råd.
    Giv gerne en opdatering.

Kommentér på:
Depression? :-(

Annonce