{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbegård
  • #1   28. jan 2013 Ahh desværre har jeg ikke nogle billeder af min løbegård, og den er desværre nedtaget for øjeblikket, da vi har haft hele haven gravet op, så den bliver først sat op igen her til foråret.

    Er ikke sikker på hvad de mener med om der er noget specielt vi har overvejet med den... Kan du udspecificere det??

    Min gamle kat elsker sin løbegård, der er direkte udgang til den via køkkenvinduet, så har vi lavet en trappe ned til haven til hende på væggen (vi har fuld kælder så derfor ligger huset lidt højt i forhold til haven) min kat hopper ikke så godt så derfor gør vi alt for at hun ikke skal overbelaste sine hofter, så min svoger var så sød at lave en trappe der skrues på væggen til hende smiley
    Løbegården er på 50kwm og når nu vil skal lave haven igen så kommer der fliser i den, før var det græs, men nu skal den være både løbegård og terasse/gårdhave.. Det bliver godt håber jeg.. smiley


  • #2   28. jan 2013 Tænkte bare i forhold til nabo katte og str og evt indhold

  • #3   28. jan 2013 Nååhh ok..

    Jamen i forhold til nabokatte, så er der rigtig mange fritløbere her, da jeg bor i en landzone, de fleste af dem kan ikke komme i løbegården, men jeg har et lille problem med naboens kat, den er lidt småforelsket i men Tøsen, så den har nogle gange hoppet ind i løbegården, og fået tæsk smiley men når vi får sat den op igen så håber jeg det problem er overstået, for der er sket nogle ændringer med haven så forhåbentlig løser det problem sig, ellers er det noget der er med i overvejelserne..

    Størrelsen gav sig selv, da hus, tilbygning og garage danne et U i haven, så det nemmeste var blot at sætte et hegn op i den åbning der er der, og det giver så en løbegård på 50kwm, hvilket jeg syntes er en fin størrelse..

    Jeg havde lagt nogle halvstore træstammer ud i løbegården samt der var borde og stole, men hun brugte aldrig noget af det vi havde indrettet der, hun lå eller sad mest foran hegnet og kiggede på naboer og nabokatte og så selvfølgelig drømte om due- og solsorte-steg når de fløj over hendes hoved smiley

    Jeg tænkte meget over hvordan jeg kunne indrette den spændende, men Tøsen har været ligeglad, men når nu vi får den op igen, så vil jeg klart gøre mere ud af den, så der er lidt hun kan komme op på og noget, men mest vil hun bare ligge og sole sig og indtage havens dufte..
    Men den lille vil nok syntes det er lidt mere spændende med lidt ting man kan kradse på osv. smiley


  • #4   28. jan 2013 Okay.
    Tak for det.
    Sidste sommer var der en del katte i området vi bor også i landzonen men alligvel tæt på lidt by og en stor vej derfor løbegården.
    jeg tænker lidt hvad du har brugt som "tag" også mht varmen. jeg har kun 1 mulighed hvis de skal have adgang til huset via et vindue. så den bliver ikke ret stor men den bliver ok høj da vores grund ligge højt og vi har kælder også.


  • #5   28. jan 2013 Jeg havde ikke noget tag, og planlægger heller ikke at få det igen, som tidligere nævnt så hopper min kat ikke særligt godt, så derfor har det aldrig været et problem (det er også derfor naboens kat kan komme ind til hende), men nu har jeg jo fået en kat mere, og hun hopper ret godt, men jeg har tænkt mig at lave trådnettet 1 meter vandret ind over løbegården hele vejen rundt og så håbe på at hun er en af de katte der ikke vil kravle med hovedet nedad smiley ellers må jeg finde ud af hvad vi så gør, hegnet bliver 2m + højt så der er jo et stykke at kravle.. smiley

    Mht til varme, ved ikke lige hvad du tænker der, men hvis du mener om det kan blive for varmt, så er det ikke noget problem for mig, da løbegården vender sådan at den er stortset i skygge for huset frem til kl. 15, og derefter er halvdelen af løbegården stadig i skygge af huset, og ellers kan kattene altid bare søge ind hvis det er, de er aldrig i løbegården uden at vinduet er åbent..


  • #6   28. jan 2013 Her hos Finn Frode er der links samlinger både til løbegårde og til indhegnede haver:

    http://www.raarup.eu/

    Held og lykke med det

    smiley


  • #7   29. jan 2013 Jeg har nemlig kun en mulighed hvis de skal ha adgang til vindue inde og ud. Det er lige i middags solen. Men vil selvfølgelig lave skygge og de kan søge ind hvis det er. Der er god luft der så den står ikke stille og bager.

    Tak


Kommentér på:
Løbegård

Annonce