{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.575 visninger | Oprettet:

Løbegård {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til og købe en løbegård/udehus til Luna.
Da hun ikke er en super aktiv kat skal det egentlig bare være et sted hvor hun kan klatre lidt og ellers bare nyde solen.

Men når jeg så kigger rundt på nettet er der kun sådan nogle mega store nogle til salg.
Jeg har derfor fundet to valg muligheder i hønsehus.

http://dyreriget.dk/hoens-vagtler-5/hoensehuse-100/hoensehus-m-gaard-uldbjerg-brun-1780.html

(link fjernet)

det skal gerne være et af disse, da de ligger i min pris række, men hvad for et syntes i ville være bedst til en kat som min Luna.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbegård
  • #1   19. aug 2012 Jeg ville helt klart vælge nr 2 link, hvis jeg var dig smiley Det ser ok ud og hvis du sætter nogle hylder og/eller hængekøjer op i forskellige højde niveau tror jeg din kat vil elske det .)

  • #2   19. aug 2012 Livas mor:
    Det er også det jeg hælder mest til, os på grund af prisen:)


  • #3   19. aug 2012 Hvorfor ikke kontakte en lille lokal tømmer og høre om han kan give dig et tilbud på hvad han skal have for at lave en løbegård?? Måske kan det betale sig..
    Jeg mener det koster jo ikke noget at spørge..


  • #5   20. aug 2012 Sara - det skal vel kunne stå op ad et vindue, så katten selv kan gå ud og ind (?)
    Ellers synes jeg det er for lidt plads, hvis katten skal bæres til buret og ind i huset igen.

    Alternativ ide (som måske er billigere og mere rummelig). De der træskeletter til små havepavillioner (tror jeg de hedder - eller også er det til havesejl), kan sættes op mod terrassedør eller et vindue, de må kunne beklædes med net. Voila kattesikker løbegård smiley
    Jeg fik ideen da jeg kørte forbi et hus, hvor der stod sådan et skelet (eller stativ - det var af kraftige træstolper) på terrassen.


  • #6   20. aug 2012 Det er kun et midlertidig sted, da jeg kun skal bo hjemme i et halvt år, og mine forældre vil ikke have noget banket i jorden eller noget der skal stå her permanent.

    Tinka: Den skal selvfølgelig stå op af mit vindue så hun kan hoppe ind og ud som hun vil.

    Jeg har længe haft snakket med en lokal tømre men de blev alt for dyrt i forhold til at det hele skal væk om 6 måneder


  • #8   20. aug 2012 Lav det så du også har glæde af det.

    Her er lidt billeder at det project jeg har igang - går alt vel bliver det helt færdigt idag

    http://www.sundisk.dk/udestue.htm


  • #9   20. aug 2012 Sara **Den skal selvfølgelig stå op af mit vindue så hun kan hoppe ind og ud som hun vil.**

    Så synes jeg da, det er en fin løsning :-).


Kommentér på:
Løbegård

Annonce