1.617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Statisk pels Statisk pels

Er der nogen der har en ide til hvad man kan gøre mod statisk pels. Har to katte der er meget statiske. Især min killing da han er langhåret. Ved at det er pga luftfygtigheden er lav. Men er der noget man kan gøre? Håber der er nogen der kan hjælpe da vi giver hinanden stød tit og ingen af os bryder os om det.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Statisk pels
  • #1   16. feb 2013 Jeg bruger denne her spray fra Jorob

http://www.pitstoppets.dk/shop/anti-stat-conditioner-1152p.html

• #2   16. feb 2013 Tusind tak. Det vil jeg prøve.

• #3   16. feb 2013 Det var så lidt smiley når jeg burger den mod statisk pels, sprayer jeg bare lidt i hånden også fodeler det i pelsen

• #4   16. feb 2013 Okay, tak. har skrevet til min opdrætter også, han har nemlig samme problem med hans katte

• #6   16. feb 2013 Jeg ved godt hvad det er, arbejder med it udstyr så ved alt om det, skrev jo også teksten at jeg godt viste det, vi bruger allerede skylde middel til alt tøj, men hjælper ikk, og det hjælper heller ikk med forstøver og kan ikk gå og sprøjte møbler og det hele til med vand, jeg skal have købt en luftfugter her næste måned, men var mere for hvad jeg kunne gøre nu og her, og hvis du nu kiggede linket så bruges det også til at rede pelsen med, og hvis det kan hjælpe så bruger jeg det gerne, hvor mange bruger ikk forskellige ting når de skal udstille deres kat og det ene og det andet. Tror næppe at katten dør af det, og selv min opdrætter hvor jeg har købt min killing vil prøve sprayen, så hvis han siger god for den så er jeg ikk så bange for at bruge den. er altså ikk sjovt ikk at kunne snakke med sine katte overhovedet fordi vi giver hinanden stød, og det gør virkelig ondt på dem når det er, kan tydeligt se det på min største hankat, han vil slet ikk snakke med mig pga det.

• #7   20. feb 2013 Nu kan jeg ikke lade være med at blande mig, jeg bor i et hus som ikke er specielt tørt, mine katte døjer med statisk elevtricitet også, hvis ikke jeg brugte forskellige midler til pelsen for at undgår de blev alt for statiske. Jerobs produkter er udemærkede, så kan varmt anbefale det. Jeg har selv mange langhårskatte så jeg mener jeg kan tillade mig at udtale mig. Ellers findes der produkter fra Anju Beauté samt Pet Silk også mod statisk electricitet. Jeg har ladet mig fortælle af opdrætter folk at de også kan være frostvejr der spiller ind. Så Anne Marie H gå du bare på indkøb kattene tåler produkterne fint smiley

Kommentér på:
Statisk pels

Annonce