Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trimmer til kat?
  • jan b
    jan b Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 76
    #1   20. feb 2013 Jeg har denne

http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundepflege/schermaschine/oster_schermaschine/174254

og har så købt et andet skærehoved - kan ikke lige huske hvilket nr det er - men kan evt tjekke når jeg kommer hjem fra arb.

• #2   20. feb 2013 Jeg har den samme ^^ Den fungerer fint til vores behov, som er at klippe lidt duller hist og her, når det bliver nødvendigt.

• jan b
    jan b Tilmeldt:
    apr 2008

#3   20. feb 2013 Det ekstra skærehoved vi har købt er det der hedder nr. 5.

Forskellen er, at nr 7 (der medfølger) klipper meget, meget tæt på huden, og man skal virkelig passer på når man trimmer. Nr 5 går lige knap så tæt på - det kan sagtens tage selv slemme "duller" - men man behøver ikke passe lige så meget på den tynde kattehud smiley

• #4   21. feb 2013 Jeg bruger saks, men der altid en finger eller kam mellem saks og kat, de kommer til at se lidt fårede ud smiley

• jan b
    jan b Tilmeldt:
    apr 2008

#5   21. feb 2013 Hvis det er rigtig slemme duller er der ikke altid plads til en finger. I øvrigt er det hurtigt overstået med en trimmer + det gør ikke ondt på katten at få hevet i dullerne, som det kan gøre når man klipper.

• #6   22. feb 2013 Du har ret smiley hvis katten bare vil finde sig i lyden smiley det vil min ikke, jeg har prøvet, jeg kunne nok med den ene, min datters kat klare det fint.
    jeg klipper så før der er slemme duller ;P foreksempel før jeg tog på ferie og kattene skulle passes,, og klipper jævnlig maven på 2 af dem, bare fordi det er nemmere, de bliver børstet hver eller hver anden dag.

• jan b
    jan b Tilmeldt:
    apr 2008

#7   23. feb 2013 Køber man en trimmer til dyr (som f.eks. den jeg linker til) så er de næsten lydløse smiley

• #8   23. feb 2013 Det vil jeg nu ikke sige smiley min datters Oster ? Mener den hedder a5 ?? Den kan altså godt høres, og den af mine jeg oftest har klipper løber bare jeg nyser eller hoster smiley
    Men Manne ville nok finde sig i det, ok han er ikke stolt af når han skal have ordnet maven, men det er jo grunden til, at det er rart, at korte pelsen af, så den ikke filtre smiley

Kommentér på:
Trimmer til kat?

Annonce