{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

stopper min kat med at strinte ? {{forumTopicSubject}}

jeg har en hunkat på 6 år snart som ikke er steriliseret..

vi er flyttet i hus og nu er hun begyndt at strinte når hun er i løbetid og markere alle steder..

vi har 2 kastereret hankatte der aldrig har strinter så tænker det kun kan være hende ? ?

hun skal steriliseres, men tænker så nu hun er begyndt på at strinte holder hus så op igen når nu hun er begyndt ?

nogle med erfaring omkring dette ? ? ?

håber i kan hjælpe mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stopper min kat med at strinte ?
  • #1   18. mar 2013 Desværre er der ingen garanti på at hun stopper, men hvis hun først lige er begyndt på det, så hvis du skynder dig lidt at få steriliseret hende, så er der en større chance for at det stopper, så det ikke bare bliver en uvane for hende..

• #4   18. mar 2013 Den hunkat vi havde engang strintede også men holdt op da den blev steriliseret. Den nåede kun i løbetid en gang.

• #6   18. mar 2013 Gaia&Momo<3

TS skriver <i>"vi har 2 kastereret hankatte der aldrig har strinter så tænker det kun kan være hende"</i> smiley

• #8   19. mar 2013 hun er først lige begyndt med det..

og jeg kan se det oppe i vores gang hvor på de hvide nymalede vægge, er der løbet urin ned fra en 15-20 cm´s højde og ned til gulvet flere steder..
    så er sikker på det er strint..

det er aldrig sket før da jeg havde hende og min ene hankat i en lejlighed, men nu vi er flyttet i hus er hun begyndt på det i denne løbetid..

hun skal steriliseres hurtigst muligt, men hun skal vidst lige være helt færdig med løbetiden skal hun ikk ? ? ?

• #9   19. mar 2013 I det er er flyttet har hun åbenbart fået trang til at markere sig, der er nye dufte så hun vil fortælle at her bor hun..

Jo de fleste dyrlæger vil helst at katten er ude af løbetiden før de sterilisere..

• #10   19. mar 2013 Hun er nok ikke til duften af nymalede væge smiley de bliver lige kamufleret, så hun kan lugte hun bor der smiley men ikke sjovt, godt i har en handlings plan.

• #11   19. mar 2013 jeg var ung og "dum" da jeg fik hende.. hun er huskat og har boet inde hele sit liv, jeg mente jeg ville prøve at have kllinger så valgte ikke at sterilisere hende..

men nu vi flyttet i hus og begge hanner er kastereret, så planen er hun skal steriliseres os og så skal de have lov til at gå ude og være rigtig katte smiley

• #12   19. mar 2013 Klog beslutning Sara smiley
    Killinger er der vist nok af rundt omkring, og bare vent en måned eller to - så er der killinge annoncer overalt fordi folk liiige syntes at det kunne være sjovt at få killinger.
    Der er bare desværre ikke hjem til dem allesammen.

• #13   19. mar 2013 Vi starter jo alle i den ende og lære af det vi har gjort smiley ikke altid af det vi høre.
    Godt du har taget beslutning om at sterilisere smiley

Kommentér på:
stopper min kat med at strinte ?

Annonce