802 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

stine W
stine W
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

min kat bæger rundt på min anden kat min kat bæger rundt på min anden kat

hej andre katteelskere! smiley

min ene voksne hankat bæger hele tiden rundt på min mindre hankat på omkring 1-1½måned og han går hele tiden rundt og miaver
og det er pænt irreterende!

er der nogen der ved hvorfor han gør det eller hvad jeg kan gøre for at han stopper????

på forhånd tak! smiley

hilsen mig! xD

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat bæger rundt på min anden kat
  • #1   5. jul 2013 mener du bærer eller kalder når du skriver bæger?

• #3   5. jul 2013 På din beskrivelse lyder det som om der ikke er en mormis? Jeg håber jeg tager fejl, men ellers kan du regne med det fortsætter til du finder en ammekat smiley

• #4   5. jul 2013 Er din hankat kastreret?

Hvis ikke, kan du risikere, at det kun er et spørgsmål om tid, før han vil prøve på at parre den (i mangel af bedre).

Mange hankatte gør det, fordi killingers kropssprog er noget nær de samme som en hunkats i løbetid: løftet hale og indsmigrende bevægelser, og det kan resultere i, at han knækker nakken på killingen. Han tager nemlig mere og mere fat i frustration over ikke at kunne parre den.

Men jeg spørger lige som de andre: Hvor er killingens mor?

• #5   5. jul 2013 Hmmm (trolleri)

Hvad siger mismor???

• stine W
    stine W Tilmeldt:
    jul 2013

#6   11. jul 2013 tak for alle svarende smiley
    der er desværre ingen missemor smiley
    men han gør det heller ikk så meget mere men prøver også at holde dem adskildt

• #7   11. jul 2013 At holde dem adskildt er ikke ok!

• #8   11. jul 2013 Øhh hvorfor holde dem adskilt???

Og hvorfor har du en killing på halvanden måned uden at have en mismor??

• stine W
    stine W Tilmeldt:
    jul 2013

#10   12. jul 2013 jo, men moren har født ungen et andet sted, og tog den så med hjem da den havde fået øjne og så stak moren af igen og har ikke set den siden så killingen har fået modermælks erstatning og min kusine boede hos os og hun havde en kat der lige havde fået killinger så hun tog den til sig men hun er flyttet nu. og har også lige fundet ud af at jeg har skrevet forkert den er ca. 2-3 måneder gammel men er ikke helt sikker for ved ikke hvor gammel den var da hun kom med den.

prøvede også kun i en periode at holde de de 2 hankatte væk fra hinanden men kan ikke rigtig holde styr på det så droppede det igen.

Kommentér på:
min kat bæger rundt på min anden kat

Annonce