505 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Anne  N
Anne N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

En kat mere?? En kat mere??

Hej!
Vi har en skøn neutraliseret hunkat på 6,5 måneder. Hun er
super legesyg, nysgerrig, kælen og social. Hun er altid hvor vi er. Nu er det så at jeg har gået og tænkt at hun måske ville nyde godt af, at få en katteven smiley Så hun har selskab når vi er på job, en legekammerat. Hvad tænker I om det? Er det et godt tidspunkt nu her imens hun stadig er en.stor killing? Og skal den nye være en lille killing - og af hvilket køn? Er det ikke bedst med en hankat?

Mvh. Anne

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En kat mere??
  • #1   26. mar 2013 Det er da et fint tidspunkt alder på nr 2 kat kan såmænd blot være mellem 12 uger og 1 år..

Min mening er at hvis begge katte er neutraliseret så er køn underordnet..
    Nogle vil agumentere at samme køn er bedst..

• Anne  N
    Anne N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   26. mar 2013 Tak for svar:-) Hvis jeg får en på 12 uger er den jo højst sandsynlig ikke neutraliseret når jeg får den. Gør det noget? Jeg sørger jo selvfølgelig for at det bliver gjort inden for længe..

• #3   26. mar 2013 Jeg har en hankat og en hunkat med 3 måneders mellemrum.. Fik hunkatten først da hun var 5 måneder og hankatten en måned efter da han var 12 uger.. Det fungerer fint.. Begge katte levede sammen som fertile indtil februar hvor hankatten var 7 måneder.. Så det kan godt lade sig gøre..

• #4   26. mar 2013 Bare du sørger for at neutralisere inden kattene bliver kønsmodne så er det fint smiley

• #6   27. mar 2013 Jeg har en af hver, begge fixet. De er (måske) lige gamle (han er fundet på motorvejen, så alder er gætværk.) Dyrlægen mener at han er ca 1 måned ældre end hende, selvom hun er størst. Hun bukker lidt sammen når hun går for at være mindre end ham for han er øverst i hierarkiet herhjemme. De elsker hinanden og savner hinanden når de er adskilt (pga dyrlæge/operation)
    Mine leger hver dag og når den ene er "væk" kalder den anden og omvendt, de er skønne og jeg er så glad for at have to!

• #8   27. mar 2013 Hun har fejl i benene pga at dem hun startede sit liv hos gav lortemad uden den rigtige næring (dyrlægens bedømmelse) Hun er ikke bange for ham, hun respekterer at han er førstekat. De er lige frække begge to og udfordrer hinanden på skift til fangeleg og deres andre lege. De vasker hinanden og putter begge hos os og hinanden i radiator sengen.

Kommentér på:
En kat mere??

Annonce