{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.782 visninger | Oprettet:

Min kat spiser salat !!!!! {{forumTopicSubject}}

Okay sagen er den at min/ vores kat altså har nogle mærkelige spisevaner. Selvfølgelig kan jeg jo bare lade være med at give ham andet end det han skal have, men synes det er okay at han får lidt råt kød og sådan engang imellem når nu han rigtig godt kan lide det, mit spørgsmål er så kan de overhovedet godt tåle salat? Han har nemlig en stor kærlighed til salat og han elsker det! Men om det er godt for dem ved jeg ikke hvad tror i ?

Og undskyld det blev så langt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat spiser salat !!!!!
  • #2   12. apr 2013 For det første... når man skriver "HJÆLP" så er det super akut... Så det ville være rart at du lavede det om....


    Giv dem alt det rå kød de overhovedet vil have.... og endelig adgang til græs... eller katte græs...

    Salat gør ikke noget godt for dem....


  • #3   12. apr 2013 Overskriften er ændret smiley

    Giv gerne din kat alt det rå kød, den kan spise. Katte må få alle former for råt kød gerne med ben og sener. Men husk at det SKAL være råt.
    Salat hverken skader eller gavner, så lad den bare nippe af det, hvis den synes det er "sjovt".


  • #4   12. apr 2013 Hvis den kan lide salt er det fordi den mangler det smiley


  • #5   12. apr 2013 Mange tak for de fine svar, jamen så får han da lov til at blive ved med at spise det smiley

    Lige i forhold til det rå kød er det ikke den vildt store portion de får af det fordi jeg synes det ser ud til at det mætter den meget hurtigt .

    Felis jeg har faktisk tænkt på at give dem tun i vand, ville det være okay , vi er nemligt ikke de helt store fiske spisere smiley

    G H , ej det beklager jeg ! Men hvis det var akut ville jeg ringe til dyrlægen hihi smiley

    Marianne , mange tak smiley


  • #6   12. apr 2013 Hvad tænker folk egentligt om de der anti hairball snack/godbidder man kan få mener det er fra whiskas ?

  • #7   12. apr 2013 køber dem ikke, vil du gerne give godbider, så køb de stænger de har i ALDI.

    Kød må du gerne give som et helt måltid. Hav tørkost stående hele døgnet, og så giv enten råt kød eller dåsemad et par gange om dagen. Katte er fra naturens side 100% kødædere og har godt af at få tilført råt kød. Spiser i ikke selv fisk, så pyt med det. Du skal helt ikke give mad der er forarbejdet til mennesker. Der er simpelthen for meget salt i. Derudover er det ofte også tilsat en masse andet skidt, som de heller ikke har godt af. Det har vi mennesker mange gange heller ikke smiley



  • #8   12. apr 2013 Misen, der er tale om SALAT ikke salt smiley

    Sabrina P, tun på dåse skal du ikke give dem, der er alt for meget salt i, samt er der også nogle tungmetaller i tunfisk (og andre store fisk) som katte ikke kan nedbryde, så de derved ophober sig i kroppen over tid...

    Giv i stedet rå fisk, kylling, kød osv. meget gerne med brusk, sener og ben smiley

    Du kan også give kogt kylling eller fisk, men så må der IKKE være ben i, da de splintrer når de har været varmet op


  • #9   12. apr 2013 Åh tusinde tak for svar smiley

    Jeg kunne aldrig drømme om at give kød med ben i, det tør jeg simpelthen ikke smiley så vil jeg hellere fumle benene fra selvom det vidst er med til st rense tænderne at de skal skille kød fra ben?

    Har altid tørkost til at stå . Forstår ikke helt det der med at nogle kun giver tørkost et par gange om dagen smiley

    Marianne hvad er det for nogle stænger du tænker på ? smiley


  • #10   12. apr 2013 Det er sådan nogle kødstænger, de hedder edel-cat, og fås i forskellige smagsvarianter..

    profilbillede
  • #11   12. apr 2013 Katte må meget gerne få RÅ ben..... men ikke kogt eller stegt....


    Uha ja de stænger elsker mine katte også smiley


  • #12   13. apr 2013 Jeg køber gerne dem de har i LIDL, men det er så fordi vi altid handler i LIDL smiley
    Mener det koster en 10'er for en 10-pak smiley



    profilbillede
  • #13   13. apr 2013 Dem i Aldi koster også 10kr for en 10pk, jeg har også nogle gange købt nogle stænger i Netto de hedder Miav og koster også 10kr for en 10pk..


  • #14   13. apr 2013 Min svogers forældre har en Perser på ca. 10 år, som elsker friske tomater - det er det bedste han ved. Han er en meget speciel og meget besværlig, sur kat, som kun kan lide sig selv. Når min søster og hendes kæreste skal passe ham, kan de kun være nogenlunde på "talefod" med ham, hvis de tilbyder ham en tomat ;O)) - Når han så har spist den, er han igen sur og tvær på dem og knurer og hvæser af dem. - mærkelige kat....

Kommentér på:
Min kat spiser salat !!!!!

Annonce