{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Sine J
Sine J
Tilmeldt:
24. apr 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hjælp til syg seniorkat... {{forumTopicSubject}}

Jeg har en genbrugs hankat der efterhånden er ved at være oppe i årene. Jeg har haft ham i 6 år og han var bestemt ikke ung da han kom ind i mit liv. Han har aldrig fejlet noget, dog har han herpes og dette er kun kommet til udtryk i kortvarige nyseudbrud de 2 gange vi er flyttet og efter hans årlige vacc-ture til dyrlægen.
I Februar får han nyseudbrud efter at have været alene hjemme!? og jeg regner så med at det går over som det plejer - men det gør det ikke og han nyser fra den ene dag til den anden grøn/gult slim op (ingen feber og spiser som han plejer) Afsted til dyrlægen hvor han bliver undersøgt og jeg får antibiotika med hjem til 7 dage, i injektionssprøjter - så jeg er sikker på at han får det! Han bliver fit for fight i omkring en måned og herefter gentager det sig med nysen og slim.
Afsted til dyrlægen igen og stadig intet at høre på lunger men dog en lille mislyd på hjertet som dyrlægen ikke lægger noget særligt i. Denne gang får han antibiotika i 11 dage og er frisk igen.
MEN nu er der gået endnu en måneds tid og i dag er den gal igen Han skal selvfølgelig til dyrlægen i morgen men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg bør finde en anden dyrlæge evt. med speciale i katte? Hvad hvis min dyrlæge bare igen giver mig antibiotika med hjem? Burde min kat ikke undersøges grundigere? og er der evt. nogle der har et bud på hvad det kan være?

Undskyld det blev lidt langt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til syg seniorkat...
Kommentér på:
Hjælp til syg seniorkat...

Annonce