Hvæsen af killinger {{forumTopicSubject}}
Undskyld jeg forstyrrer her igen.
Men min ene kat har nu 2 1/2 uger gamle killinger, og min anden kat (de er søstre) er begyndt at hvæse rigtig meget både af sin søster, killingerne og os.
Da min kat var gravid hvæsede den meget af sin søster men søsteren ville gerne i kontant med den gravide og nu er det helt omvendt! Grunden til at hun hvæser af os er nok fordi hun har sådan nogen sammenfiltrede hårklumper på ryggen som vi prøver at klippe lige så stille af og det niver vist på hende, men hun skal jo lære killingerne at kende så tidligt som muligt men hun hvæser bare af dem og sin søster! Håber i forstår hvem der er hvem
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Og det samme gælder når den er i nærheden af jer..
Se at få klippet de knuder af, hvis i ikke selv kan så få katten til dyrlæge og få det gjort..
Hvorfor i alverden har i ikke børstet jeres kat så den ikke får filterknuder?? Det er jo hammerende synd for den..
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
De knuder kan være så slemme, at i ikke slev kan klare dem, der skal altid være en kam eller en finger mellem saksen og katten, det er så nemt, at komme til at klippe forkert
Der skal handles hurtigt på de knuder, ellers kan det forhold de to søstre har til hinanden blive ødelagt for altid.
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Hvis i selv prøver kan i gøre mere skade end gavn!
jul 2008
Følger: 50 Følgere: 46 Katte: 28 Emner: 3 Svar: 540
jun 2012
Følger: 1 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 44
Hvæsen af killinger