{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Hvæsen af killinger {{forumTopicSubject}}

Undskyld jeg forstyrrer her igen.
Men min ene kat har nu 2 1/2 uger gamle killinger, og min anden kat (de er søstre) er begyndt at hvæse rigtig meget både af sin søster, killingerne og os.
Da min kat var gravid hvæsede den meget af sin søster men søsteren ville gerne i kontant med den gravide og nu er det helt omvendt! Grunden til at hun hvæser af os er nok fordi hun har sådan nogen sammenfiltrede hårklumper på ryggen som vi prøver at klippe lige så stille af og det niver vist på hende, men hun skal jo lære killingerne at kende så tidligt som muligt men hun hvæser bare af dem og sin søster! Håber i forstår hvem der er hvem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvæsen af killinger
  • #1   7. maj 2013 Hvis katten har nogle store filterknuder på ryggen så forstår jeg godt den hvæser, det gør jo mega ondt på den, og en kat forbinder smerte med noget udefrakommende, altså hvis det gør ondt når den er i nærheden af sin søster og killingerne så vil den tro at de er skyld i smerten..

Og det samme gælder når den er i nærheden af jer..

Se at få klippet de knuder af, hvis i ikke selv kan så få katten til dyrlæge og få det gjort..
    Hvorfor i alverden har i ikke børstet jeres kat så den ikke får filterknuder?? Det er jo hammerende synd for den..

• #2   8. maj 2013 Når den har store filter på ryggen, så har den sikkert også på maven og under armene og ben,der kommer de først når man ikke børster tit nok smiley hun har simpelthen ondt, og det lader hun jer alle vide og hun syntes det er jeres skyld, og det gælder både katte og mennesker.
    De knuder kan være så slemme, at i ikke slev kan klare dem, der skal altid være en kam eller en finger mellem saksen og katten, det er så nemt, at komme til at klippe forkert smiley
    Der skal handles hurtigt på de knuder, ellers kan det forhold de to søstre har til hinanden blive ødelagt for altid.

• #4   8. maj 2013 Langhåret katte SKAL børstes hver dag.... men har hun så mange filter (det er meget pinefuldt) Så skal i til dyrlægen og have det ordnet....

Hvis i selv prøver kan i gøre mere skade end gavn!

• #5   8. maj 2013 som andre siger har hun ondt pga knuder men det er også normalt andre katte hvæser af katte med killinger og også killingerne det gør de også her og kan stå på til de små er store nok til at løbe rundt selv og spiser selv.... de gør det også her hos mig og mine killinger og missemor går alene til de små selv kan spise så ryger de i kravlegård i stuen hvor resten af flokken går missemor kan også hvæse da hun passer på sine babyer

• #6   8. maj 2013 Vi har virkelig børstet hende meget, men med en for dårlig børste har vi fundet ud af, så nu har vi en rigtig god en anbefalet af dyrlægen. Men den hjælper jo ikke før de andre knuder er væk! Men vi har klippet meget af den allerede, men det er svært fordi den er meget nærvøst anlagt, vores anden kat var meget nemmere at klippe dem af på smiley

Kommentér på:
Hvæsen af killinger

Annonce