{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Sasha R
Sasha R
Tilmeldt:
18. maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Undervægtig kat {{forumTopicSubject}}

Min kat Minnie er 3 år gammel, jeg er en smule bekymret om hun er undervægtig, fordi når man kæler med hende ned at ryggen kan man mærke rygraden og når man kigger på hendes øjne ser hun meget træt ud.

Jeg har også en anden kat, som tilhører min far, men hende der der ingen problemer med, men jeg ved at Minnie (min kat), ikke er så meget for andre katte, så om det kan have noget at gøre med det at gøre, at hun måske er en smule stresset, for min fars kat har nemlig lige fået killinger. Så hun holder sig langt væk fra der, hvor de er.

Håber i kan hjælpe mig (;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervægtig kat
  • #1   12. maj 2013 Hej Sasha R:D sjældent jeg møder nogle som staver det på samme måde som jeg selv gør smiley

    <b>Det kan sagtens være på grund af stress men også hvis foderet har et lavt indhold af kød. Forsøg at giv hende et fristed hvor hun kan spise i fred og ro, altså en spise plads kun til hende lidt væk fra alt larmen. det kan være det vil hjælpe</b>

    Hvis du kun fodre tørkost ville jeg hurtigst muligt få tilsat enten fersk råt kød eller vådfoder også skal du købe noget der er uden korn og sukker.
    Rigtig rigtig meget tørkost og vådfoder er fyldt med korn/majs og sukker som din kat ikke kan bruge. Hvis katte kun er vandt til tørksot kan det dog tage lang tid at lære den at spise bare almindelig vådkost så vil jeg forslå at du skifter tørkosten hurtigst muligt til noget uden korn og sukker. Der kan jeg anbefale Orijen eller Applays uden korn.
    Til vådfoder anbefaler jeg LUX fra Aldi som er med 52-58% kød(hvilket er højt for industriproduceret kattemad) og er uden korn og sukker.

    aller aller mest vil jeg anbefale at du lære katten at spise noget fersk kød da der er rigtig meget god energi for din kat og masser af taurin. (hvis du køber kylligne så gå uden om det der er tilsat lage køb kun det som heder "fersk" kylling. lage er tilsat sukker og salt)

    smiley


  • Sasha R
    Sasha R Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   12. maj 2013 Håber det kan hjælpe på det (:

    Mange tak for svaret (:


Kommentér på:
Undervægtig kat

Annonce