{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.686 visninger | Oprettet:

undervægtig kat {{forumTopicSubject}}

Min dejlige Whoopi har tabt sig lidt og har derfor fået ormekur og alt det der. Nu skal hun bare tage på igen. Jeg har ik alverden af penge lige nu, så ville hører om i vil godkende olivenolie og kaffefløde, eller om i har nogle andre ideer til hvad hun kan få, så hun tager på, der er billigt:) (bare midlertidig indtil den 1)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undervægtig kat
  • #1   16. mar 2015 Kornfrit tørfoder. En lille pose Kingsmoor feks og vådmad som LUX fra Aldi. Mon ikke om hun kan tage på af alm foder bare det er kornfrit og hun kan lide det?

  • #2   16. mar 2015 Vi har ikke Aldi i byen smiley og jeg ved ikke lige hvor jeg skal finde en smiley men tak smiley

  • #4   16. mar 2015 Hvis du kender nogle med en Aldi så koster en bøtte LUX på 400 gr lige under 5 kr

  • #5   16. mar 2015 Du skal regne med at hvis undervægten skyldes orm. Så tager hun på igen når hun er ormefri. Men kornfrit så som bla. Kingsmoor vil være at foretrække uanset. Det findes ikke i dagligvarebutikker. Du skal i Maxizoo feks eller handle online. Mener en pose med 2 kg i koster 200kr. Eller også er det 160kr

  • #6   16. mar 2015 Synes ikke du skal gøre den store indsats, for at hun får ekstra, for hvis tab af kropsvægt har haft en årsag, i nu har behandlet, så tager hun forhåbentlig på igen.

    Det vil selvfølgelig ikke skade at give hende en blanding af kaffefløde og æggeblomme, ind i mellem, for ekstra kalorier, men synes ikke du skal sætte hende på direkte fedtkur (ligesom mennesker heller ikke skal spise en masse fedt, hvis de skal tage på.. det er bestemt ikke sundt i længden).

    Og så hellere sørger for, at hendes foder er ordentlig og hun får det, hun skal bruge.


  • #7   16. mar 2015 Har du en petworld i nærheden?? De har royal canin 400gs killingefoder til ti kr

    Det kan næppe ødelægge budgettet

    Der er også tilbud på kingsmore..


  • #8   16. mar 2015 nemmest er at sørger for at hun får alt den mad hun vil have
    det vil sige at tørkosten står fremme døgnet rundt
    vådfoder et par gange om dagen

    pas på med kaffefløde, for ikke alle katte kan tåle det. Og får hun dårlig mave ja så er det jo lige fedt....

    olie, tjaa mine vil ikke spise det. man skal også passe på med for meget olie. det kan gøre at tarmene ikke optager alt næringen fra kosten

    men sørg for at få noget ordenlig tørkost. En god fedtprocent er godt. men lad være med at give hende killingfoder. det er nemlig ikke sundt for voksne katte.

    men flere steder har faktisk rc til 10 kr pt.
    du kan finde den nærmeste forhandler her
    (link fjernet)

    der findes to i dit område

    men så noget andet. tag det med ro. sørg for at hun hele tiden har noget at spise. hun behøver ikke lige at tage det hele på i løbet af to dage. så hvis du ikke har råd til alt muligt nu, så bare sørg for at hun har mad nok indtil der er penge igen.
    men prøv evt at tjek rc, 1 pose passer til en kat i 7 dage siger de. men prøver du at blandet noget nyt i hendes foder som hun vil syntes godt om, ja så vil hun automatisk spise mere.


  • #9   25. mar 2015 Mini var meget undervægtig da jeg fik ham. Han vejede halvt så meget som han skulle, men det er kommet helt af sig selv. Så længe at katten gør som den plejer, så bare giv den almindelig portion mad, så skal det nok komme på. Det tager noget tid, men tror samtidig det er sundere for katten, end at fylde for meget i den.

Kommentér på:
undervægtig kat

Annonce