{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.694 visninger | Oprettet:

Vores gamle mis vil være mor for vores nye? {{forumTopicSubject}}

Her for en uge siden fik vi os en lille ny mis (Nova) til vores gamle mis (Mika) på lidt over et år.

De første par dage hvæsede Mika af Nova hvis hun kom for tæt på, men efter nogen dage blev det bedre. lige pulselig en dag kravlede Nova over på Mika, og Mika uden videre begyndte at vaske (slikke) hende og Nova gik i gang med at patte på Mika.
Nova er 12 uger gammel og har ikke pattet på sin mor siden hun var ca 10 uger.

Nu løber Nova og Mika rundt i lejligheden, Mika er begyndt at snakke enormt meget, det virker som om hun er over lykkelig for den lille Nova.

Det skal siges Mika er på p-piller og har ingen killinger fået.

Nu tænker jeg over om det er muligt for Mika at danne mælk.
& om der er nogen herinde der har prøvet noget lignende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores gamle mis vil være mor for vores nye?
  • #2   14. maj 2013 Det lyder da som den perfekte sammenføring.. smiley

    Men må give Felis ret mht. p-piller, det er klart mere hensigtsmæssigt at få begge katte neutraliseret.. Og helt pga det som Felis skriver..

    Der er lige en anden ting der fanger mig, du skriver i har haft killingen i en uge og at den er 12 uger, har ikke pattet ved sin mor siden den var 10 uger, Forstår jeg rigtigt??? Killingen er taget fra sin mor før tid - de lovlige 12 uger???

    Om det er muligt for din store hunkat at danne mælk skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed, men sikkert i nogle tilfælde..


  • #3   14. maj 2013 undskyld, nej hun er 13½ uge nu. (bare fordi jeg føler jeg lig har fået hende, dagene går hurtigt med sådan et pus.)
    & har også lige snakket med dyrelægen om de skal neutraliseret.
    Men 1000 tak for betænksomheden, er glad for nogen oplyser om bivirkninger, (; det gør vores dyrelægen jo ikke /;


  • #4   14. maj 2013 Det er ærgeligt at jeres dyrlæge ikke har oplyst om bivirkninger af p-piller smiley

    Syntes det er en rigtig god beslutning at neutralisere, hvis du får gjort det samtidig, så kan det være at du får lidt rabat, det er der nogle dyrlæger der gør..

    Ja tiden går hurtigt med sådan en størrelse, og så kan tiden jo løbe fra en, godt at det er fulgt helt efter bogen og for resten tillykke med den lille ny smiley


  • #5   14. maj 2013 1000 tak & man få rabat hos vores dyrelæge. smiley

  • #6   16. maj 2013 så har Mika fået, mælk i brysterne (:


Kommentér på:
Vores gamle mis vil være mor for vores nye?

Annonce