{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Hun keder sig, på trods af forsøg på aktivering {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har min skønne lille etårige hunkat Fil. Lille Fil har altid gerne villet lege, og er altid blevet aktiveret flere timer dagligt. Aktivitetsbolde, drillepinde, legetøjsmus, alting har været i brug, og hun har meget af det, og jeg skifter det ofte ud, så hun ikke bliver træt af legetøjet, men det er ikke nok. Hun keder sig! Det er lige så tydeligt at se. Hun gider ikke rigtig lege så meget længere, kun når jeg er med - altså, hun vil ikke lege alene. Det eneste hun vil er ud.

Fil har aldrig været ude, i hvert fald ikke af hvad jeg ved af. Jeg kan jo selvfølgelig kun konkludere det ud fra hvad jeg har fået at vide af opdrætter og hvad hun har oplevet her hos mig. Hun er dog til gengæld stort set dagligt ude på min altan, men vil hele tiden hoppe op, så ind til kattenettet kommer op (I morgen) er det hele tiden sammen med mig, og så skubber jeg hende jo selvfølgelig ned, når hun vil op. Det resulterer i at hun bliver irritabel, og får let til hvæs, når vi er på altanen, til trods for at det er tydeligt at se, at hun elsker at være der.

I november døde min anden kat Chili, og indtil marts havde Fil ikke en 'legekammerat'. Jeg valgte dog at købe hund, og i marts fik vi hvalpen Siku hjem. Fil tager ham rigtig godt - hun sætter ham selvfølgelig på plads ind i mellem, men alt foregår stille og rolig, hun er virkelig cool og nyder også at lege med ham ind i mellem. Desværre er der også kommet en bagside ved at jeg har fået hvalpen. Han skal jo ofte ud og gå, og efter vi (med hovedet på nakken) gik forbi uden foran vinduet, og så at hun begyndte at miave, har hendes ønske om at komme ud været endnu større.
Have, og lign. har jeg ikke. Og selvom jeg søger andre steder at bo, er det svært at finde noget pt. der passer til prisklasse.

Mit spørgsmål er derfor: Har i nogle forslag eller ideer til hvad jeg kan gøre for at hun bliver gladere ved at være inde?

Jeg har tænkt at så en masse kattegræs på altanen, når nettet kommer op, og lave et 'katte-paradis' til hende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun keder sig, på trods af forsøg på aktivering
Kommentér på:
Hun keder sig, på trods af forsøg på aktivering

Annonce