{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Min kat vil ikke flyttes! {{forumTopicSubject}}

Hej katteelskere. Jeg kommer med et spørgsmål, som nok for Jer virker lidt fjollet - men det er simpelthen fordi jeg ikke har haft killinger før. Min kat har fået killinger ude på badeværelset hvor vaskemaskinen også står, og har ikke kunne vaske tøj i snart 1½ uge - for hver gang jeg starter vaske eller tørretumbler går hun helt amok, og beskytter sine killinger indtil jeg stopper dem. Jeg har nu prøvet at flytte hende og killinger ind i et andet rum, men hun er utilfreds og falder ikke til ro... hvad skal jeg gøre??? Skal jeg bare selv lade hende falde til ro??? Hjælp mig.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat vil ikke flyttes!
  • #1   31. maj 2013 Tjah..... det jo lidt som om at "damen" selv bestemmer, så kan du få lov til at vaske tøj et andet sted midlertidigt?
    Hun må da flytte sig på et tidspunkt smiley

• #2   31. maj 2013 Ja problemet er bare, at jeg skal have vasket alt mit sommertøj fra loftet af, da jeg skal til Mallorca om en uge. Så der skal gang i vaskeriet. Men jeg har fået hende flyttet, og hun er glad og tilfreds. smiley

• #3   31. maj 2013 Godt du fandt et sted hun blev tilfreds med smiley
    God tur til Mallorca:)

• #4   1. jun 2013 Jeg tror det er fordi jeg startede med at sætte hende i et rimeligt stort rum, i forhold til badeværelset, hvor hun lå halvt under et bord hvor der var lidt mørkt og varmt, og til et rum hvor der faktisk ikke var noget. Nu er hun under vores seng, hvor hun er godt tilpas, og hvor hun elsker når vi ligger deroppe og sover (hun føler sig ekstra tryg ved det). Så det er super.. Og tak! smiley God sommer..

Kommentér på:
Min kat vil ikke flyttes!

Annonce