{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Ny steriliseret kat, for vild?? {{forumTopicSubject}}

heii (:
min kat Mitte er lige blevet steriliseret idag, jeg hentede hende kl 14, og hun var meget sløv og væltede rundt, hun gør det stadig lidt. nu er jeg dog i tvivl om hun er lidt for vild. jeg har en vindueskarm hun er meget glad for at sidde i, hun hopper fra sofaen til vindueskarmen. er det okay? nu tænker jeg om stingene kan springe op? og hvad med hoppen på borden og sådan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny steriliseret kat, for vild??
  • #1   3. jun 2013 Du skal bare lade hende gøre som hun vil, de kan ikke springe op fordi hun hopper rundt, du skal bare ikke begynde at lege vildt med hende..

    Da min kat kom hjem efter sterilisering da var det første hun gjore at springe i fuldfart op i toppen af sit kradsetræ smiley

    Så du skal ikke bekymre dig, katten ville ikke gøre det hvis det gjore ondt på den, og der skal ret meget til at stingene går op, men du skal holde øje med at hun ikke gnaver i stingene, hvis det er udvendige sting (så er de synlige), hvis hun gør det så skal hun have krave på eller også skal du lave en bodystocking af en strømpe eller et ærme..


Kommentér på:
Ny steriliseret kat, for vild??

Annonce