363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Udekat til indekat? Udekat til indekat?

Ja, nu står jeg i den situation at min kæreste og jeg nok skal flytte i lejlighed inden for det næste års tid, og jeg vil helst være på forkant med situationen. Mit spørgsmål er om hvorvidt det er muligt at vende en inkarneret udekat til at være indekat? Det er Oliver på 8 år som jeg snakker om.. Vi overtog ham da han var 7, da den tidligere ejer bare havde forladt ham. Jeg tror ikke han vil kunne klare en sådan omvæltning, men det kunne jo være at der er nogen af jer der har nogle råd? Det skal lige siges at vi også søger rækkehuse hvor han vil have mulighed for at komme ud, men der er laaaang ventetid til dem... Vi har heldigvis sørget for at Røskva er indekat, selvom hun undrer sig over hvor Oliver bliver af...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udekat til indekat?
  • #1   24. apr 2006 Ja, det var nemlig også det jeg tænkte... Han er i forvejen ikke så god hvis han skal være inde i et par dage... så jeg krydser fingre for at vi får et lille rækkehus...

men hvis jeg står i situationen skal jeg så se hvordan han klarer sig først som indekat og så derefter finde et andet hjem til ham? nu er jeg nemlig også bekymret over hvor mange ejere han har haft før smiley han har haft 4 og han var meeeget lang tid om at vænne sig til os.. så jeg ved ikke helt hvordan han vil klare sig?

• #2   24. apr 2006 Ja, det vil jeg selvfølgeligt først prøve.. elsker ham jo overalt på jorden, det gamle skrog smiley men ellers må jeg finde et sted hvor de har tid og plads til ham... så må vi jo undvære ham smiley (prøver lige at lade være med at tage sorgerne på forskud...)

• #3   24. apr 2006 ok tak for det, alle sammen smiley er bare bekymret for ham.. men vil give det en prøve smiley så må vi jo være tålmodige smiley

Kommentér på:
Udekat til indekat?

Annonce