Opkast og ondt i maven {{forumTopicSubject}}
Min kat på tre år kaster nogen gange op, normalt er det noget der ligner vand/spyt og lidt blade. I går var det hans mad.
Han bed mig da jeg rørte ved hans mave i går, han er ellers typen der aldrig bider og kradser.
Jeg har tænkt at eftersom han fik sin mad et par timer senere i går, end normalt, så kunne han jo have spist det for hurtigt, men eftersom han tilsyneladende havde ondt i maven kunne det måske være noget andet.
Jeg har mange planter, både spiselige, eksotiske (palmelignende planter) og mere almindelige planter, som han godt kan finde på at tygge i. Kan det have noget at gøre, med en plante han har spist, at han havde ondt i maven?
Dette ville bare undre mig, eftersom der ikke før har været problemer med at han har haft ondt i maven, da han som sagt bare normalt kaster bladende op igen.
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.083
For mig er der ikke noget der lyder unormalt.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Gennemgå dine planter på www.giftigeplanter.dk og fjern dem der er farlige.
Så giv den malt, det hjælper på fordøjelsen
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 16
Tak for link til planter!
Jeg tror at i har ret i at det ikke er noget, men at han bare spiste for hurtigt. Der har ikke været noget med ham siden
jun 2011
jun 2011
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.083
Her står tørfoder fremme altid og det er ikke noget problem i forhold til vægt, vådfoder får de to gange om dagen.
Opkast og ondt i maven