Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maine coon i lejlighed
  • #1   24. nov 2013 Vigtigst af alt har katten aldrig oplevet at være udenfor?? Det er altafgørende om den er født og altid har levet som indekat eller har prøvet at være udekat..

Hvis den altid har været indekat så kan du godt sige ja, hvis ellers du er indstillet på at indrette din lejlighed så den bedst muligt tilgodeser kattens behov..

Det vil sige ikke have for mange no-go steder, at det er tilladt at være i vindueskarme, du får et gulv til loft klatretræ, evt sættet hylder op på væggen som katten kan komme op på så den kommer op i højden..
    Når man har begrænset gulv plads til katten er det vigtig at man giver katten mulighed for at udvide pladsen opad..

Hvis du har altan så er det perfekt til katte, blot husk at sætte net op så den ikke kan hoppe ud fra altanen..

• #2   24. nov 2013 Er helt enig med Heidi. Størrelsen af lejligheden er ikke det afgørende, det er i langt højere grad måden at udnytte pladsen på. Har slet lige fået en sibirsk, som også er en stor race. Vi har ham i en toværelses ikke meget større end din, og vi er gået igang med hyldeprojekter rundt omkring i lejligheden. Han vil nemlig rigtig gene op i højden, så han rigtig kan holde øje med hele hans territorie smiley

• #3   24. nov 2013 Den bor pt. hos min eks hvor den har en kattegård den kan komme ud i..
    Men her må den komme i hele lejligheden.. Og der følger stor kattebakke og kradsetræ med til den..

• #4   24. nov 2013 Hvis du ikke har mulighed for at tilbyde den kattegård/ løbegård eller udeliv, så nej så skal du ikke sige ja, for det er frygteligt synd når den er vant til et begrænset udeliv at fratage den, den form for udeliv...

• #6   24. nov 2013 Vi har to Maine coon i en toværelses, som ikke er mega. Vi har haft dem i 3 uger Den ene er 4 måneder gammel og den anden to år. De har været vant til løbegård hos opdrætter, men det har vi ikke her. Og det er ikke noget de savner. De trives i hvert fald godt begge to. Opdrætter sagde også, at hun aldrig havde haft problemer med at sende sine katte ud i hjem uden adgang til udeliv. Jeg tænker lidt på en løbegård/lille indhegnet have som et ekstra værelse med en masse spændende dufte og stimuli. Og så må man bare gøre sit bedste for at erstatte det. Og her er det gået fint fra dag 1. Ingen af dem viser tegn på at kede sig eller ville ud. De har begge været med ude i sele, så de ved godt, at man også kan komme udenfor her. Men det er stadig ikke noget, de står og tigger om.

• #7   24. nov 2013 Maiken for det første så har du haft dem i 3 uger, og nej de savner det ikke tydeligt for alt er stadig nyt og spændende for dem, og så smed du lige den ekstra info at du tager dem ud i sele, dermed tilbyder du dem stadig udelivet i begrænset omfang, så ja så vil de sikkert ikke savne den løbegård de tidligere havde, for du har erstattet men med noget der ligner, men det skal man jo så nok også være parat til..

• #10   26. nov 2013 Har valgt at sige nej selvom katten kender mig meget godt. Det skal så også siges at selvom katten i princippet er lige så meget som hans, så vil han have penge for den. Der medfølger godt nok kradsetræ, børster og stor kattekasse til den, men alligevel.

• #11   26. nov 2013 Jeg tror det er fornuftigt af dig at afslå, det tror jeg er det bedste du kan gøre for katten..

• #12   26. nov 2013 Min Maincoon og min Bobtail er meget mere til udeliv end mine Birmaer, de to første raser bliver kun inde når det øser ned eller blæser en halv pelikan eller en kombi smiley hvor mine bimser hurtigt vælger udelivet fra ( jeg har 30m2 indhegnet have) birmaer har ikke den samme pels som mine to "ude katte"
    Hvis du stadig kunne tænke dig en Main Coon, så find en som aldrig har været ude, der er et væld af katte, at vælge i mellem, alle nogen som vil sætte pris på dit hjem smiley

Kommentér på:
Maine coon i lejlighed

Annonce