{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.140 visninger | Oprettet:

Ondt i mit kattehjerte :( {{forumTopicSubject}}

Kære alle jer der læser med. Jeg har simpelthen brug for at få luft hos mennesker der forstår mig og føler den samme vrede, afmagt og tristhed som jeg.

Sagen er den at jeg for nylig har fået en ny veninde.
Jeg har været hjemme hos hende tre gange.
Hun har både hund og kat.
Katten er 2 år gammel.

Der sker så det at jeg forelsker mig i hendes kattepige for hun er virkelig smuk. Og som jeg nu er indrettet så forguder jeg altså bare katte, også andre dyr men katte har topplacering i mit hjerte.
Jeg har kælet med katten de gange jeg har været derinde og der har egentlig ikke været så meget mere i det.
Men så sidste gang jeg var hos hende og nussede katten, der mærkede jeg at den var fyldt med sår på hovedet og i nakken. Da jeg kommenterer det siger hun:"Så skal du ikke mærke hendes hale". Allerede da er jeg målløs og frustreret, så hjælp dog din stakkels kat!
Da jeg spørg hvorfor katten er fyldt med sår siger hun at det ved hun ikke, den har haft dem i 1,5 år og hun troede bare det var lopper, men loppekur havde ikke virket (hverken på hunden eller katten).
Jeg tager straks min telefon og googler lidt for at finde ud af hvad pokker der kan være galt. Det jeg kommer frem til er at katten (og højst sandsynligt også hunden) har pelsmider. Straks ringer mine alarmklokker, for hun har haft sin hund med hjemme hos mig en enkelt gang!!
Jeg fortæller hende hvad jeg har fundet ud af og at hun bør få katten til dyrlæge hurtigst muligt og jeg spørger i øvrigt hvorfor hun ikke har gjort det før når den har været fyldt med sår så længe. Det skal i øvrigt siges at hun havde prøvet forskelligt foder for at teste om det var foderallergi, det var det ikke.
Hun siger kort at hun ikke har haft den ved dyrlæge fordi ... og hold nu fast ... det er for dyrt.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, jeg blev ligeså gal som du måske bliver nu når du læser det.
Vi aftaler at hun skal ringe til dyrlægen og i det mindste få en snak med vedkommende omkring problemet.

I dag skriver hun så til mig .. og nu bliver det altså grimt.. at katten er så syg nu at den nok ikke kan kureres, så hun har aftalt med dyrlægen at den skal aflives i januar.

Jeg kan såmænd sagtens se at det er det bedste for det stakkels pus så den ikke skal lide mere. Men jeg er så gal, jeg er skuffet, og jeg er så ked af at hun har ladet staklen lide i 1,5 år !! smiley Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op, hvad jeg skal sige eller hvad jeg skal gøre. Lige nu har jeg mest lyst til at droppe al kontakt med hende, men jeg har problemer med at bevare relationer så jeg forsøger at holde ud.. Men jeg har næsten allerede knyttet mig en smule til staklen så at skulle se den igen og vide hvor meget den lider, det kan jeg ikke bære. Det er simpelthen for grimt og for hårdt for mit kattehjerte.

Jeg håber ikke det er blevet for meget men jeg synes alle detaljerne var vigtige, tak til jer der har læst det og tak på forhånd for svar.

Tager forresten gerne imod råd til hvordan jeg skal håndtere den her situation! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i mit kattehjerte :(
  • #1   14. dec 2013 Hun er da bare for meget smiley
    Hun kan ikke få stillet en så alvorlig diagnose så den skal aflives uden der er taget prøver på den.
    Jeg har en underlig mavefornemmelse, at hun har bedt dyrlægen om at aflive uanset hvad.
    Ja undskyld, men jeg bliver så gal og harm over sådan et menneske og jeg kan sagtens følge dig I at det er forfærdeligt at være vidne til noget jeg vil kalde omsorgssvigt!


  • #3   14. dec 2013 Jeg ved ikke om hun har været ved dyrlægen (det tvivler jeg på) eller om hun har bare har snakket med dem i telefon.
    Jeg synes også det er underligt at hun slet ikke vil give det en chance, det fortæller i hvert fald mig at katten ikke betyder en fløjtende fis for hende. Havde det været en af mine var jeg gået igennem ild og vand for at forsøge at redde dem. Men på den anden side så havde jeg også grebet ind meget tidligere.
    Det er simpelthen, ja det er lige før jeg vil kalde det dyremishandling. Jeg forstår udemærket din vrede, ved at skrive her håbede jeg netop at få bekræftet at jeg ikke føler noget "forkert".


  • #4   14. dec 2013 Det ville jeg gerne Felis, jeg ville frygtelig gerne men jeg har allerede fire så jeg har i øjeblikket ikke overskud til at tage mig af en så syg kat smiley
    Og vi kæmper stadig med at få den "gamle" pige i huset til at acceptere vores nyeste familiemedlem så endnu en ny kat vil bare ødelægge alt det vi har arbejdet for i 1,5 måned smiley
    Det lyder ellers som en perfekt plan! smiley

    Jeg forsøger at råde hende i den rigtige retning. Jeg har kommenteret meget på hvor ondt det gør at være vidne til, og at jeg ikke synes hun gør det rigtige. Jeg har sagt til hende at jeg synes hun skal vente nogen år med at få dyr igen og at hun til den tid må sørge for sygeforsikring, så kan hun i hvert fald ikke sige at de ikke kommer til dyrlægen fordi det er for dyrt smiley


  • #6   14. dec 2013 Jeg er for en gangs skyld enig med dig LUBAS.
    Men når der så kommer en lidt mere erfaren katteejer og siger som jeg har gjort, så synes jeg processen med at komme til dyrlægen burde gå lidt hurtigere.
    Jeg siger ikke jeg ved alt men jeg er god til at bruge google og finde ud af hvad de forskellige symptomer betyder, og jeg har alligevel haft min egen kat i min egen lejlighed i fire år så hun burde tage det lidt mere alvorligt.
    Jeg tror såmænd godt hun ved at det er slemt, jeg tror bare ikke at hun forstår hvor meget katten lider. Den kan jo ikke rigtig tale, det at den miaver når man rør den, det opfatter hun bare som om at den sludrer. Og så tror jeg ikke hun har den samme vilde kærlighed til sine dyr som mange af os andre har.
    Jeg ser hende lidt som et barn der får et dyr, men når dyret ikke er spændende mere så bliver det overladt til sig selv. Og den samme barnlige mentalitet kobler jeg på når hun ikke forstår hvor alvorligt det er.


  • #9   14. dec 2013 Angående behandling af pelsmider, så var det vidst noget med at katten skulle ha to indsprøjtninger med 14 dages mellemrum, hvilket hun heller ikke vil betale for smiley
    Hun ved godt selv at det er det, det kræver men hun har valgt en aflivning (i samråd med dyrlægen, siger hun).

    Ved ikke om jeg kan se noget positivt her for hvad nu hvis jeg ikke havde mødt hende? Hvad nu hvis jeg aldrig havde været hos hende og mødt hendes kat?
    Hendes forældre kommer der jævnligt men hun havde aldrig tænkt på at google om det kunne være andet end lopper, så tænker ikke engang at forældrene har gjort noget. Så hvad nu hvis jeg ikke var kommet og havde opdaget det, og nærmest tvunget hende til at kontakte en dyrlæge?

    Hun har udtrykt at når hun får en anden lejlighed så vil hun ha hund igen (hun er kommet af med den nuværende hund fordi der er blevet klaget over den i hendes nuværende lejlighed). Har fortalt hende at hun skal sørge for at få en sygeforsikring så det her ikke sker igen.


  • #10   14. dec 2013 Jeg har som sagt ikke sagt til hende at hun ikke skal have dyr igen. Jeg har dog sagt til hende at hun bør vente nogen år og så når den tid kommer skal hun have en forsikring på det dyr hun får, så det kan komme til dyrlæge når det er nødvendigt.

  • #11   14. dec 2013 Jeg er helt uforstående overfor at man som dyrejer ikke tager et ansvar, ligeledes forstår jeg ikke, at hvis dyrlægen anbefaler katten skal aflives, hvorfor så vente til januar? Katten lider, der skal ikke gøres noget ved det, p.g.a. økonomien så ad den dog få fred nu. smiley

  • #12   14. dec 2013 Jeg er helt enig Hanne K, når nu beslutningen er taget så lad dog staklen få fred. Den klager sig jo næsten bare man tager hånden hen imod den, det er så tydeligt at den har mange smerter smiley Jeg må tage en snak med hende imorgen om hvorfor hun vil vente, det har jeg simpelthen ikke overskud til lige nu.

  • #15   14. dec 2013 Jeg ved godt jeg ikke kan redde alle, omend jeg gerne ville.
    Men jeg prøver når jeg kan, så må de folk jeg besøger gerne synes at jeg er bedrevidende og hvad de ellers vil tænke. Kan ikke lade de stakler passere forbi uden at forsøge at hjælpe dem.

    Jeg ved ikke om jeg tror at hun bliver en bedre dyreejer en dag men man har da lov at håbe. Det ville da være fantastisk hvis jeg kunne ændre et menneske til det bedre hvad angår dyr.


  • #16   14. dec 2013 Nej LUBAS, hun har rigeligt med penge. Det er bestemt ikke fordi hun mangler, det er fordi hun er nærig og hellere vil bruge pengene på fornøjelser. Og hun har skam fortalt mig hvad hun har til rådighed hver måned, og hvad hun har lige nu, og der er rigeligt, om ikke andet så til at få aflivet staklen.
    Dermed ikke sagt at hun ønsker dyret ondt, jeg tror bare igen at hun er for ung inde i hovedet til at forstå at det gør ondt på staklen.
    Jeg har forsøgt at forklare at det er alvorligt. Så pænt som jeg nu kan, ved ikke hvor meget der er trængt igennem.


  • #19   14. dec 2013 Tak smiley

    Jeg fortalte hende alt det jeg læste om det imens jeg sad overfor hende. Ved ikke hvad jeg ellers lige skal gøre for jeg tror ikke hun gider sætte sig ned og læse om det smiley


  • #20   14. dec 2013 Michelle - du må da bestemt kunne finde dig en noget sødere veninde end det usympatiske pigebarn.

  • #22   14. dec 2013 Jeg prøver Tinka, men når man er sygemeldt så kommer man ikke så meget ud, eller, jeg gør i hvert fald ikke.
    Jeg skal dog starte på uddannelse i januar så man kunne da håbe at der dukkede nogen bedre veninder op der smiley


  • #24   14. dec 2013 Det har jeg faktisk overvejet LUBAS, for frygter at hun heller ikke vil bruge penge på en aflivning i januar selvom hun siger det er planen :S
    Har da tidligere mistet en veninde fordi jeg anmeldte hende, dog til kommunen, så det har jeg slet ikke noget problem med at gøre igen.


  • #25   14. dec 2013 Vores forhold er i hvert fald ikke blevet bedre af at hun behandler sine dyr sådan, og har ikke kendt hende vildt længe, så så tætte er vi nu ikke.

  • #27   14. dec 2013 Du har helt ret, har ikke i sinde at lade det ligge. Men det kan godt være det først bliver imorgen, har ikke den vildeste energi i dag. Jeg vil tænke over det og komme med en update når jeg ved mere..

  • #28   14. dec 2013 Lyder godt, at du snart starter på uddannelse, Michelle. Før eller siden skal du nok sammen med nogen, der er dit venskab værdigt. Den nye veninde der er under dit niveau smiley .
    Godt at du gør dit til at hjælpe hendes dyr. Håber du får hende overtalt til dyrlæge, eller simpelthen beder en dyreværnsforening om at tage over.


  • #29   14. dec 2013 Tusind tak Tinka, sikke skønne ord at få, det sætter jeg pris på smiley

  • #31   14. dec 2013 Lubas - JEG har udtrykt MIN mening om mennesker, der ellers er nogenlunde ved deres fulde fem, og alligevel behandler deres dyr sådan.
    Men fint nok hvis du vil hjælpe sådanne (IMO dybt usympatiske) personnager.

    Michelle forsøger jo venligt at hjælpe hende til at hjælpe hendes dyr, og hvordan bliver den hjælp måske modtaget?...
    Jo, du kan tro jeg mener, at Michelle kan tillade sig at forvente mere af en veninde.


  • #32   14. dec 2013 Jo pokker tage mig LUBAS, om hun ikke er usympatisk - meget endda, og eftersom hun er blevet fortalt om pelsmider, er hun heller ikke uvidende.

    Hendes vægren ved dyrlægebehandling skyldes heller ikke manglende økonomil men at hun hellere vil bruge pengene på sine egne fornøjelser.
    Hvis det ikke er usympatisk, hvad er så?

    I mine øjne: Ingen hjælp til hende, men derimod til hendes kat.



  • #33   14. dec 2013 Jeg har nu skrevet en mail til dyrenes beskyttelse for at høre om det er overhovedet er en sag de vil kigge på og hvad de evt vil gøre.

    Hendes kat fortjener i den grad hjælp *Mega*, den har jo ikke valgt at skulle leve ved et menneske der ikke hjælper den af med dens smerter.
    Og den er simpelthen så skøn og kælen, den fortjener meget bedre og havde jeg pladsen, tiden og økonomien til det, så havde jeg gjort som Felis foreslår langt oppe.


  • #36   14. dec 2013 Tak tak smiley

  • #37   14. dec 2013 LUBAS: Hjælpe hende med hvad?
    Betale for kattens behandling/aflivning af egen lomme, så hun kan bruge penge på egne fornøjelser? Fjerne hendes egoisme? Få hende til at ændre mentalitet?

    Det kræver LANG tids psykoterapi, og så er katten nok død forinden, og hvem siger, at hun vil hjælpes? Hun har det sikkert fint.

    Hvis hun ikke forstår, at hun bør hjælpe katten, og hvis hun ikke kan se, at den har ondt, er hun simpelthen DUM, og mod dumhed (og egoisme) kæmper selv guderne forgæves.


  • #39   14. dec 2013 Michelle

    Du er utrolig sympatisk og har masser af empati,

    Skynd dig at finde venner der er værd at samle på . Denne " veninde havde alt i orden for at kunne hjælpe sin kat ,men gjorde det ikke ......

    Det er utilgiveligt ...og dyreplageri !!!! smiley

    Lubas

    Pas på med at dømme folk som du gør ..Det fremstiller dig som usympatisk... smiley
    Og hvis man er empatisk tager man de svages parti og det er IKKE denne veninde ,men den stakkels kat der helt og holdent er i ejerens vold smiley


  • #41   14. dec 2013 Der findes rent faktisk mennesker, der er uden for pædagogisk rækkevidde, og som ikke har tænkt sig at tage imod nogen form for hjælp, hvis hjælpen indebærer, at de selv skal yde noget.


  • #43   14. dec 2013 Lubas smiley
    Slap nu af !
    Den jeg ser som mest fordømmende det er dig ..

    Læs lige engang hvad det egentlig er du beskylder folk for.
    Og har du stadig ikke forstået vi er her fordi vi holder af katte og ikke acceptere dyreplageri .... smiley
    Denne pige havde muligheden for at hjælpe ,men lod være !


  • #44   14. dec 2013 LUBAS:
    Ellers har du bare ikke evnen til at sætte dig ind i hvordan andre tænker..

    Du er sørme også så omsorgsfuld og betænksom. For slet ikke at nævne al den empati du besidder.................

    Michelle:
    Hatten af for dig!
    Alle anmeldelser foregår anonymt. Jeg har taget mig sammen til at gøre det én gang og jeg har aldrig fortrudt.
    Skrot veninden, du fortjener ikke bekymringer smiley


  • #47   14. dec 2013 Lubas

    Er din mission at ødelægge al saglig diskussion ?

    Når jeg ser tråde hvor du deltager i debatten er det den samme linie du ligger for dagen .

    Beskyldninger groft sprog osv ..

    Du alene ved bedst smiley

    Det nytter intet at prøve at debattere med dig for du evner det ikke .

    Tænker vi ikke som dig er fa.... løs



  • #48   14. dec 2013 Og så lægges der en iskold facade.....

  • #51   14. dec 2013 # 42 ) Lubas **Bare fordi de ikke er ligesom jer, er de så uden for pædagogisk rækkevidde?**

    Ej, helt ærligt for et absurd ræsonnement :-S . Prøv da lige engang at læse og forstå, hvad det er, jeg skriver!

    Og # 38) **Godt det ikke er dig der står i denne situation, tror ikke du ville kunne hjælpe den stakkels kat.. **.......øh, og det skriver du til Mega !!! :-S . Det er så langt ude, at det næsten er morsomt.

    Back to topic:
    Jeg håber (men tvivler på), at Michelle kan trænge igennem til veninden. Indtil videre lader det ikke til det.
    Det er synd for katten, at den lider, og det er synd for Michelle, at hun er kommet i den situation, hvor hun skal være vidne til venindes svigt af et dyr.


  • #53   14. dec 2013 # 52) Lubas - Vær forberedt på skuffelser. Du kan ikke ændre på andre mennesker, hvis de ikke er parate til at ændre sig.

    Man kan ikke gøre andet end at oplyse, informere, og forsøge at appellere og tale til fornuft, som Michelle har gjort her. Er det for døve øren, så må dyreværnet jo tage over.



  • #54   14. dec 2013 Jeg har som sagt taget kontakt til dyrenes beskyttelse, jeg skriver når jeg ved hvad der skal ske.

  • #55   14. dec 2013 Og tak for støtten, det er super dejligt at vide at jeg gør det rigtige og at jeg gør det godt nok smiley

  • #58   15. dec 2013 DK Feline.
    JEg tænkte også på hunden, men TS skrev at hende forhendværende veninde har skaffet sig af med hunden grundet brok fra boligforeningen.

    ***Hun har udtrykt at når hun får en anden lejlighed så vil hun ha hund igen (hun er kommet af med den nuværende hund fordi der er blevet klaget over den i hendes nuværende lejlighed). Har fortalt hende at hun skal sørge for at få en sygeforsikring så det her ikke sker igen. ***

    Jeg fatter ikke at den stakkels kat skal lide indtil Januar og jeg tror også at dyrlægen(hvis hun har snakket med dyrlægen) er målløs....

    Stakkels kat og hund smiley Hun burde aldrig have lov til at at få dyr.
    Det er der jeg tænker at danmark har brug for at gøre det lovpligtigt at have kæledyrslicens.


  • #59   15. dec 2013 Jeg har fået svar fra dyrenes beskyttelse.
    Hvis jeg anmelder hende så tager de ud og tager en snak med hende, altså ikke lige det svar jeg havde håbet smiley Hvis de ikke tager katten med så ser jeg ingen grund til at anmelde hende for en snak hjælper nok ikke katten.



  • #60   16. dec 2013 DB kan ganske vist ikke KRÆVE, at hun udleverer katten, men de kan måske overbevise hende om, at det er det bedste, at de tager den med.

    Måske øjner hun så en chance for at slippe for at få pungen op af lommen og betale enten behandling eller aflivning, så jo, jeg ville anmelde hende.


  • #62   16. dec 2013 Michelle J

    Respekt for dig og din handlekraft smiley
    Synes det du har gjort er så flot.

    Jeg synes du skulle anmelde hende ,hun bliver sikkert dødfornærmet...
    Men se igennem fingre med det for hun er da ikke være at spilde et minut på smiley

    Desværre.
    Men man må håbe hun giver katten fra sig frivilligt,,

    Hvis ikke , så husk du har gjort hvad du kunne for denne stalkkels kat ,,


  • #63   16. dec 2013 Ved du hvad:
    Jeg har anmeldt en form for misrøgt af en hund og det var netop det kredsformanden gjorde, tog derud med en stak pjecer og fortalte om opdragelse og den rette pasning af hunden.

    Siden den dag har hun opført sig eksemplarisk overfor hunden og han fortæller bare at de har fået en anmeldelse, men ikke fra hvem.

    Så denne gang er jeg enig med LUBAS smiley


  • #64   16. dec 2013 Marianne er det til mig du skriver ?
    Jeg skriver sandelig også hun skal anmelde vedkommende


  • #65   16. dec 2013 Nææhhh.... til TS

  • #66   16. dec 2013 Men så må jeg jo hellere trykke enig smiley

  • #67   16. dec 2013 smiley smiley

  • #68   16. dec 2013 Jeg har haft en snak med ejeren i dag.
    Nu skal kræet skydes (af en jæger) for så er hun fri for, som hun skriver, "at betale i dyre domme for at få den aflivet hos dyrlægen".
    En af hendes andre veninder har nu blandet sig og sagt at hun er en dårlig dyreejer, at hun er dyremishandler og at hun aldrig bør få dyr igen.

    Jeg afventer et par dage for at se om hun får ordnet det med den jæger og hvis ikke må jeg tage dyrenes beskyttelse op til revurdering.
    Hun er selv kommet frem til den beslutning at hun ikke skal have dyr igen før hun i det mindste kan tage vare på sig selv og sine penge, så lidt fornuft er der vidst kommet ind i hendes hoved.

    Og jeg synes bestemt ikke at en jæger er den rigtige beslutning, men hellere det end at dyret skal lide mere. Det går trods alt hurtigt, en jæger ved jo hvad han laver.


  • #69   16. dec 2013 Håber, hun må få store vabler af de næste par sko, hun køber smiley

  • #70   16. dec 2013 Hun er dog en gevaldig usympatisk person. smiley
    Hold dig langt væk


  • #71   16. dec 2013 Hun lyder godt nok som en usympatisk og egoistisk person. Ikke noget at samle på i længden desværre (ved selv hvor svært det er at skaffe venner, når man går meget hjemme pga sygdom). Vil dog sige at såfremt hun vælger en "ordentlig" jæger, altså en der ikke bare er skydegal og kan risikere at skræmme katten eller skamskyde den af ren "iver", så kan det være mindst ligeså human som en sprøjte.
    Det er synd det skal ende sådan, men det lyder fornuftigt nok at hun i det mindste ikke vil have dyr foreløbigt igen..


  • #72   17. dec 2013 Dumme tøs - kort og godt smiley

  • #75   17. dec 2013 Så håber jeg, det er en jæger med papirerne i orden og ikke en fyr med en salonriffel eller et haglgevær.

  • #77   17. dec 2013 Felis hvis du lige læser resten så skriver jeg også at det jo går hurtigt ved en jæger.
    Jeg synes bare at stressen forbundet med at skulle ud til denne ikke er noget jeg ville udsætte mine dyr for, jeg ville hellere få dyrlægen ud mit hjem så de var i trygge vante omgivelser.


  • #78   18. dec 2013 Hvor ville jeg ønske at det her helvede var slut! Men nej, nu fortsætter det.

    Der kommer en imorgen og henter katten, en som åbenbart vil "helbrede den" (sidste er min "venindes" ord).
    Hvad er det så lige jeg gør nu? Hun har ikke krævet noget for den og hende der henter ved jo åbenbart at den er syg?
    Skal jeg så bare håbe at det var det?


  • #80   18. dec 2013 # 78

    Uh, nu bliver jeg da for alvor bekymret smiley Den tøs lyder som typen, der kan finde på bare at sætte katten af i en skov eller noget. (Sådan må man ikke tænke, nej, men det gør jeg nu alligevel).

    Jeg ved snart ikke, hvad du kan gøre, Michelle... jeg tror nok, jeg havde bedt DB om at tage derud NU i håb om at de så ville tage katten med.



  • #81   18. dec 2013 Nej LUBAS, jeg har skrevet at EN af hendes veninder har sagt at hun ikke bør ha dyr.
    Jeg er ikke utilfreds, jeg ved bare ikke om jeg så skal lade den ligge nu eller hvad jeg skal stille op. Om jeg skal prædike videre eller hvad pokker.

    Tinka . Ja det er selvfølgelig en mulighed, men hvis de ikke har tid i dag så er det jo spild af tid. Måske jeg bare skal sige at det var det så.


  • #82   18. dec 2013 Det tager vel ikke mange minutter at ringe til DB.... og hvis de ikke kan i dag, tja så har du spildt nogle minutter og må håbe på det bedste.

    Jeg må indrømme, at jeg ikke har den store tiltro til hendes historie om, at der kommer en person og henter og helbreder katten.

    Pyha, stakkels kat, den har ikke været så heldig i lotteriet med den ejer smiley


  • #83   18. dec 2013 Nej selvfølgelig ikke.
    Jeg skal ind til hende på søndag, så der kan jeg jo se om katten er der endnu?
    Jeg synes også det lyder lidt mærkeligt, går ikke ud fra hun har skiltet nogen steder med at hun har en syg kat så undrer mig over hvordan den her person lige pludselig kommer ind i billedet.

    Nej det har den desværre ikke smiley


  • #84   18. dec 2013 Uha som Tinka skriver har jeg heller ingen tiltro til hendes historie...

    Vil påstå man er meget naiv hvis man hopper på den historie...

    Den passer overhovedet ikke ind i sammenhængen om hendes ligegyldighed til katten smiley


  • #85   18. dec 2013 Tja, jeg er ofte alt for naiv smiley

  • #86   18. dec 2013 Den var ikke møntet på dig Michelle,

    Du har gjort hvad du kunne ... smiley
    Og du undre dig jo også over denne pludselige interesse fra ejerens side smiley


  • #88   18. dec 2013 Tina L - Det er simpelthen fordi hun hellere vil bruge sine penge på fornøjelser.
    Nu har det hele taget den drejning at der åbenbart kommer en og henter katten imorgen som vil helbrede den.


  • #89   18. dec 2013 Jeg synes at du bør overtage katten hvis du kan, jeg donere gerne lidt penge til dyrelæge regningen!! KATTEN SKAL FANDME HAVE EN CHANCE! Stakkels pus smiley

  • #90   19. dec 2013 Det er stort af dig Daniella, men katten skulle gerne være blevet hentet i dag smiley

  • #93   21. dec 2013 Katten er blevet hentet, af healeren tror jeg.
    Nej LUBAS, jeg skulle hjem til hende imorgen men det har hun aflyst.


  • #94   21. dec 2013 En healer der kom og hentede katten .... man kan da håbe, at det er det, der er sket (men ret svært at tro på).

  • #95   21. dec 2013 Enig Tinka
    Desværrev smiley


  • #97   21. dec 2013 Jaaaaaa Jesper
    Han kommer da hvert år til os der har været super søde smiley smiley smiley


  • #98   21. dec 2013 Sig, at en af dine venner har en syg kat med samme symptomer, og om du ikke må få navn og tlf.nr. på "healeren".

Kommentér på:
Ondt i mit kattehjerte :(

Annonce