{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

kenneth P
kenneth P
Tilmeldt:
14. jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kat kørt ned {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Ved ikke om det er det rigtige emne jeg skriver under... Men har en lille historie jeg håber i vil kommentere på...

For mange år siden (mener det var 1999 el 2000 ) der var nogle venner og jeg på vej hjem om aftenen, da vi ser en kat der bliver kørt ned, rimelig voldsomt, da den først bliver ramt forfra og derefter ruller rundt under bilen... Charføren og hans ven kører bare videre, men vi får stoppet ham og fortæller at han har ramt en kat.. Han hopper ud for at se til den.. Men den er hårdt medtaget, og den ligger og "spræller" og kan ikke komme op:( jeg vælger så (ved det lyder voldsomt) at "trampe" den et par gange i hovedet, da jeg ikke vil have at den skal ligge og lide...:( jeg syntes dengang at jeg gjorde det med et godt hjerte og for at hjælpe den...

Her for nyligt kom jeg så til at tænke på det igen... Og kan ikke ikke få det ud af hovedet, har det virkelig dårlgt med det..selvom jeg somsagt gjorde det med godt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat kørt ned
  • kenneth P
    kenneth P Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   14. jan 2014 Godt hjerte...

    Men tænker nu, om jeg skulle ha ringet efter falck for at se om den kunne ha været reddet..


  • #4   14. jan 2014 Jamen jeg syntes det er super flot at du havde evnen til at slå den helt ihjel, det havde da været grusomt om den skulle ligge der og lide i flere timer og vente på Falck gad sende en bil til den..

    Så jeg må nok sige at du gjore det helt rigtige, om man gør det på den ene eller anden måde er i min verden underordnet, blot man hurtigt g effektivt får slået den ihjel, lide skal den i hvert fald ikke når der ikke er mulighed for at redde den..

    Jeg tror aldrig jeg kunne få mig til at slå den ihjel, jeg kunne måske mestre at køre den over igen, men en udvej ville jeg finde..


  • #6   14. jan 2014 Jeg synes, det er flot og modigt af dig, at du kunne gøre det. Ingen grund til, at den skulle ligge og lide. Den har garanteret været så medtaget, at den aldrig var blevet hel igen.
    Jeg ville ønske, at jeg kunne gøre som dig i sådan en situation. Men det ved jeg også bare, at jeg ikke ville kunne. Så du har min dybeste respekt,


  • #7   14. jan 2014 Jeg kan godt forstå, at det plager dig, kenneth, men du gjorde jo, hvad du vurderede var bedst for katten, så bebrejd ikke dig selv nu så længe efter.
    Da jeg jo ikke ved, hvilke skader katten havde, kan jeg ikke kommentere på, hvad du burde have gjort i situationen. Men hvis katten var så kvæstet, at den umuligt kunne have været reddet (og det er jo nok det, du har vurderet), så var det godt, at du hurtigt befriede katten fra yderligere lidelse.

    I tvivlstilfælde bør Falck eller DB kontaktes, så katten kan blive bragt til dyrehospital og scannet for evt. chip, så ejer kan kontaktes.


Kommentér på:
Kat kørt ned

Annonce