{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Katte i vindue med sne fygende ind {{forumTopicSubject}}

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152152900438334&notif_t=video_processed

Jeg ville lige se hvad kattene sagde til sneen, så åbnede vinduet lidt.. Blackie er meget glad for det smiley

I skrivende stund sidder han og brokker sig over det ikke flyver ind i hans mund (Siger som når katte gerne vil have en fugl flyver ind i deres mund)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte i vindue med sne fygende ind
  • #1   27. jan 2014 Min Silla har også lige faret rundt som en sindsyg. Hun har ikke set sne før og synes det var mægtig sjovt og tog en amok tur rundt om huset et par gange. Det var også godt at grave i. Silke skulle ikke risikere noget, kun et enkelt kig helst med lukket dør. Den lille sidder endnu og glor ud ud af vinduet. Bare det ikke det ville blæse sådan. I har vel fået meget mere i Jylland end det lille lag der ligger her på Fyn nu.

• #2   27. jan 2014 Orlando spæner rundt som en vild i løbegården, skynder sig ind i varmen igen for to minutter senere at skrabe på døren igen. Frodo lusker stille rundt i sneen, graver et lille hul og sætter sig og tisser smiley Obelix han ligger foran brændeovnen og holder øje med de tåbelige knægte der gerne løber ude i sneen.

• #3   27. jan 2014 Mitte sidder og "gnækker" af sne fnuggende udenfor når hun sidder i vinduet smiley

• #4   27. jan 2014 Milo var lige hurtigt i selen og skulle ud og mærke sneen på altanen hvilket han synes var meget mærkeligt smiley

• #5   27. jan 2014 Mine har været ude 2 korte omgange, Røde skal jo tjekke vores solsort og Mitti må jo ud når Røde er det smiley men Birk bliver pænt inde og det gør jeg også.

profilbillede
  • #6   27. jan 2014 Mine har så tilgengæld pænt ligget oppe under dynerne hele morgenen.. Kun min røde pige er udenfor, men mon ikke hun også kommer hjem på et tidspunkt når hun er færdig med at være sur over at kattelemmen var lukket i nat..

Hunden kan så modsat ikke få nok.. Han har allerede været ude på 3 gåture (læs: tonse runder på marken) og normalt når han kommer ind fra sådan en tur ligger han og sover et stykke tid, men i dag styrter han rundt i huset et par gange for så at løbe ud til døren igen og sidder og stirrer på håndtaget, tonser gennem huset igen og tilbage til døren..

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #7   27. jan 2014 Har fået lagt nogle nye billeder ind af Lucca, hvor hun også er meget interesseret i sneen på vores altan. Hun tror, at trods der er vindue for, så kan hun fange de fine sne fnugge. Hun kan jo ikke rigtig kom ud, det simpelthen for koldt for hende.
    Fine billeder :o)

profilbillede
  • #8   27. jan 2014 Jeg vil ind smiley smiley

profilbillede
  • #9   27. jan 2014 Jeg havde lige Bob-Cat ude i snor.. Det var kun fordi naboens katte var ude (De er ude/inde katte) at han gad gå over det hvide stads smiley

• #10   27. jan 2014 Det har føget så meget at vi har sne i havestuen. Det fandt tosserne ud af for lidt siden, da jeg satte kattelemmen i. Øj, det var sært smiley
    De ville ikke gå ind af vinduet igen, de sad ved døren og ventede (der var ingen sne)
    Så ikke nok med at jeg skulle skrabe sne for at komme ind da vi kom hjem, nu måtte jeg så også fjerne sne, så tosserne ikke får kolde fusser når de vil ind smiley

profilbillede
Kommentér på:
Katte i vindue med sne fygende ind

Annonce