{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Kat hoppet ud af vindue, skadet ? {{forumTopicSubject}}

Hej, Jeg vågnet i morges til et åbent vindue og, kun en kat.
Den ene har fået åbnet vinduet på en eller anden måde aner ikke hvordan, og er derefter gledet eller hoppet ud, vi bor på 1 sal.
Vi fandt ham tæt på huset, og han virker ikke skadet eller noget bare træt og lidt bange.

Jeg tænker så, om han kan havde slået sig uden man kan se det, eller om katte bare er meget heldige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat hoppet ud af vindue, skadet ?
  • #1   3. mar 2014 Prøv at trykke den rundt omkring.
    Hvis den ikke klager eller reagerer på trykkene, ville jeg ikke bekymre mig.

Min kat har klaret en tur fra 3. Sal, det var omkring 15 meter. Og hun fik ikke en skramme

• #2   3. mar 2014 Hvis du kan trykke ham og røre ham alle steder uden han på nogen måde reagere anderledes end normalt, så ville jeg ikke bekymre mig..

Katte har en utrolig evne til ikke at komme til skade selv efter fald fra høje steder, så det lyder til at han har klaret det uden problemer..

Men ja træt og skræmt det vil han nok været et par timer, så får du bare en klisterkat den tid, sådan var min da i hvert fald da hun slap ud ved en fejl, hun kom retur med alle hår på kroppen strittende i øst og vest, og skulle i hvert fald ikke forlade mig de næste mange timer uden gyldig grund smiley

• #3   3. mar 2014 Tak for svarene, har rørt ham alle steder og prøvet og trykke lidt, og der er ikke noget. Så det er nok bare forskrækkelsen. Og det med en klisterkat kan jeg godt ligge genkendelse til, han følger mig nøje smiley

• #4   3. mar 2014 Med så smart en kat må du have børnesikring på vinduerne smiley

Godt der ikke skete noget smiley

Kommentér på:
Kat hoppet ud af vindue, skadet ?

Annonce