2.872 visninger
|
Oprettet:
Min kat er hoppet fra 1. sal?! {{forumTopicSubject}}
Hjælp... min kat er lige hoppet end fra 1. sal, vi fandt den udenfor, med en hudafskrabning på næsen, så det ligner den har læbestift på
Ville i mene jeg skal tage til dyrlægen med den, og få tjekket om den har hjernerystelse, i så fald, kan man så gøre noget ved det, for ellers er det jo spild af penge?? Den virker ikke som om der er noget galt med den, ud over at den er i løbetid, hehe.
Hilsen Kara
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Katten ønskes god bedring.
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 500
Men jeg ved heller ikke om en kat i løbetid reagere på smerte.
Held og lykke med hende.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Det koster jo ikke noget bare at ringe, og hvis de så vil have dig afsted, er det bedre at tage afsted en gang for meget end en gang for lidt
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Og om den har hjernerystelse - tja, jeg ville nok være mere bekymret for om den har brækket kæben, hvilket de nemt kan når de falder langt ned. Og det er noget l*rt hvis den har og det gror forkert sammen. Så få den tjekket..
God bedring til missen.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Læg også mærke til, om den har ens størrelse på pupillerne.
Tilslutter mig i øvrigt Tinka D's indlæg.
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 1.389
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 66 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.728
og du kan af gode grunde ikke se ind i katten. og for øvrigt så er katte gode til at skjule smerte.
så hvis jeg var dig ville jeg tage et smut til dyrlæge. min gamle kat fik en hjernrystelse, og der tog jeg self. til dyrlæge med det samme. og hun fik en sprøjte i nakken. så noget gør dyrlægen ved det hvis hun har hjernrystelse.
også ville jeg for øvrigt få et net op på altanen hvis jeg var dig, og stereliseret katten når den er ude af sin løbetid.
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 5
Vi ringede til dyrlægen med det samme, og fik at vide hvad vi selv skulle undersøge, vi er pt i så stor penge nød at vi derfor ikke har råd til at give flere tusind kr. væk desværre. Men vi skulle være opmærksomme på om den kunne tykke tørfodder, og det er der heldigvis ingen problemer med, overhovedet. Jeg er igang med at undersøge om jeg kan skaffe penge på nogen måde, for vil selvfølgelig gerne have den tjekket samt neutraliseret, elsker vores mis, og ønsker kun det bedste!
Men jeg tror den er en af de heldige, som ikke har taget andet skade end en lille hudafskrabning, og et kæmpe chok!
Mht. afspærring af vinduer og altaner har vi fundet en rigtig god løsning. Så tusind tak for de mange svar, de har været benyttet de fleste
feb 2008
apr 2009
Men som sagt, jeg søger i hærdigt efter en måde at få det dækket på... jeg er jo sonm sag bekymret, meget!
apr 2009
feb 2008
men en alm hverdag, tror jeg bare du skal betale for konsultation, også hvis den skal have en sprøjte. hvis det ikke allerede er for sent. jeg sys måske det er lidt synd hvis den har gået med det i 2 dage nu. mange dyrlæger er altså villige til at lade en afbetale. det er jo ikke kattens skyld at man ikke har penge. sådan noget skal der altså bare være penge til
Min kat er hoppet fra 1. sal?!