3.650 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

indekat og åbne vinduer indekat og åbne vinduer

Idag er det jo fantastisk vejr, og siden vores dejlige Linux er på ferie hos "bedsteforældrene" har vi virkeligt haft vinduerne åbnet.
Men helt præcist HVAD gør alle I andre der også har indekat??? Jeg tænker på, hvordan lufter I ud, uden at katten tager turen ud...

Indtil videre har vi været nødt til at lukke katten (og os selv fordi katten absolut vil være sammen med os) ude af det/de rum vi lufter ud i. Men det kunne jo være rart om man også kunne have et vindue åbent i det rum man nu selv er i...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indekat og åbne vinduer
  • #2   4. maj 2006 Jeg har selv inde kat , og jeg elsker også at have vinduet stået åben. Når jeg selv er i haven (bor i kældern) så står vinduet bare åben og hun kan hoppe ind og ud som det passer hende (ved godt det ikke lige er det smarteste at lære hend ! :D) men ellers hapser jeg det bare fast så det bare står lidt åben smiley
    Håber i finder ud af det ;P

• #3   4. maj 2006 Vores vinduer kan vendes hele vejen rundt, dvs. ydersiden af ruden kan vendes indad. Plus der er børnesikring på, så det er helt idelt. Vi har også et par "låger" som kan åbnes, men der sidder fluenet på den anden side, så der kan heller ikke ske noget. Kan godt se det er et problem - vi er vist også bare lidt heldige ang. vores vinduer:-)

• #4   4. maj 2006 Det med hasperne lyder som noget vi kan bruge. Vores vinduer kan nemlig være lukkede, eller helt åbne. Der er ikke noget "lidt åbent" så det må vi lige se på.
    Men det med nettet for, lyder også som noget vi vil kunne bruge. de net-døre og net-vinduer der bliver nævnt, hvordan sætter i dem fast, til den åbne dør eller vindue??
    For umiddelbart kan den jo vælte hvis den bare stilles op ad vinduet/døren...

• #5   4. maj 2006 Du kan lave en dør/vindue ud af det.. Som du sætter på, på dør karmen.. Så du nærmest laver et vindue eller dør mere.. Det er jo også mere praktisk, ind at sætte det fast på selve døren/vinduet..

• #6   4. maj 2006 det var da egentligt meget smart.. Desværre tror jeg ikke det er noget vi kan få til at lykkes ordentligt, da vi bor i en gammel ejendom med de originale dobbelt-vinduer (to lag vindue hvor det første åbner indad og det næste åbner udad) så vi har allerede et vindue mere smiley men måske vi kan bruge det på vores terrassedør...
    Mange tak!

Og tak for alle de gode tips og erfaringer!

• #7   4. maj 2006 Så lidt xD

• #8   4. maj 2006 Vi har 2 store lofts vinduer - Og vores katte elsker dem fordi de kan se/høre fugle når de er åbne smiley

Men her i sommerperioden får de lov at gå ind og ud som det passer dem for synes det er synd at holde et rovdyr som en kat er indespærret når det er mod deres vilje..

• #9   4. maj 2006 /morten

• #10   5. maj 2006 Vi har sådan nogle små oven-vinduer.. og de er næsten konstant åbne.
    Diva elsker også, at kunne lytte til folk nede på gågaden,
    mens hun sidder som en værre Madonna i vinduet smiley

Ellers har vi en altan, som Diva bare tøffer rundt på,
    når vi er hjemme - hun hopper ALDRIG væk,
    end ikke når fuglene sidder og kigger på hende..
    Det er jo bare hyggeligt..
    Men der hra vi vist også været heldige.
    - Og når nu den lille ny kommer, har vi da talt om hønsenet, da han jo ikke er bekendt med reglerne og altanen, hihi. Og vi bor jo lige i midtbyen,
    så det ville ikke være sjovt, hvis der skete noget.

Kommentér på:
indekat og åbne vinduer

Annonce