{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

var ved at død af grin i dag af naboen {{forumTopicSubject}}

og deres kat.
jeg var ude og skulle lukke hestene i seng, og her sad naboens kat (meget lang historie men hun er dumpet samtidigt med min Krumme, og desværre kan hendes øremærke ikke læses, men har fået et godt hjem hos min nabo- hun har selv valgt) , i krattet indtil min anden nabo.
jeg kunne godt se at hun havde lidt travlt med en mus og ganske rigtigt så fangede hun mussen. Og gik fint forbi mig med den. Jeg roste hende selvfølgelig.
Og så gik det ellers hjemad i rask trav.
Og så kom der et højt vin efterfulgt af " kan du så komme ud"

og jeg var totalf færdig af grin smiley

det skal siges at i starten var hun over hos os, men er så flyttet ind ved siden af. Nu vil hun ikke engang snakke med os mere. Hun kom en regnvejsdag totalt våd og ked af det. Men da hun var øremærket valgte jeg at holde øje med hende i stedet for. Kunne nemlig ikke læse det. Men jeg kunne efterhånden se at hun tog fint på. Da vi så "fik" Krumme, var jeg rundt og spørger folk omkring ham, og her fandt jeg så ud af at hun var flyttet ind ved siden af. De har så haft hende fremlyst i over 1 mdr uden held.
så vi tror at der er nogen som har smidt hende, krumme og en hankat mere , af ude i nærheden af os. Hun er øremærket og ordnet, mens begge hankatte er store og kælende.
den anden hankat smuttede dog for os, og i dag kan man ikke komme til ham overhovdet. Men jeg ved at han får mad. Men træls.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  var ved at død af grin i dag af naboen
Kommentér på:
var ved at død af grin i dag af naboen

Annonce