var ved at miste min elskede hulk idag var ved at miste min elskede hulk idag
Hulk startede med at have tynd mave, med blod i afføringen. så mig op og ringe til dyrlæge som bad mig komme med det samme, han har nogle bakterier i tarmene, som nok er forårsaget af han har været syg før. han fik noget væske som lugtede rigtig grimt, som en gangs behandling. vi fik noget pro-kolin og noget entestinal fodder med hjem. grunden til blodet er at hans tarmslimhinde er meget belastet.
nå men hjem med ham og ned til underboen som var en aftale vi havde lavet nogle dage inden. mens min underbo var nede og hænge tøj op i kælderen, legede jeg lidt med deres lille pige på gulvet. pludselig hører jeg et bump ude på teressen og (for mit helt eget held) går jeg ud og kigger hvad det er. hvorefter jeg kan se en lille kattehale sidde og vippe. jeg skynder mig ud og kigge, hvorefter jeg ser det er min kat hulk på 21 uger der har fået åbnet vores vindue og hoppet ud på deres parrasol (som er rimelig stor og rimelig høj. så mig op og prøve at få ham ned og kalde på min underbo og bede hende hjælpe. alt i mens jeg ryster af skræk for at min lille hulk skal hoppe ned og løbe væk. nøj hvor var jeg bange. jeg stilte mig under parrasolen på en skammel og kunne så lige præcis nå ham. mig ind og sidde og nusse, kramme og tude . hvorefter jeg gav ham en gadyl skideballe og kyssede ham.
jeg er stadig helt rystet. forstår ikke hvordan han kan have åbnet det vindue. så fra nu af er alle vores vinduer lukket når vi ikke er hjemme ikke noget med på hak . DE ER LUKKET!
blev lige nødt til at lufte ud af min hektiske og skræmmende dag. gud hvor er jeg bare glad for at jeg stadig har ham herhjemme i mine trygge rammer.
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 26 Svar: 218
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Jeg kan varmt anbefale et produkt, der hedder *Diarsanyl*.
Det ligner og har konsistens som kattemalt, indeholder alle de vitaminer, salte m.m., som en kat nemt kommer i underskud af, hvis den har dårlig mave.
Samtidig indeholder det (i modsætning til lignende produkter) et stof *Montmorrillonite-Benzonite*. Da jeg først hørte om det, tænkte jeg straks på kattegrus (Benzonit), og det er faktisk også en slags ler.
Der virker på den måde, at det både lægger en beskyttende hinde på tarmslimhinden og også virker som en slags magnet, der suger bakterier og giftstoffer til sig og fører det med ud i afføringen.
Jeg prøvede det efter anbefaling fra min dyrlæge til et par hitte-killinger, der havde meget dårlig mave, og det hjalp ret hurtigt.
mar 2008
maj 2007
https://mercury.dotserv.com/korsgadedyreklinik/login.php?sessionid=5f4e4a4db0e72d905255a9eb299a24a5
eller få din dyrlæge til at bestille det hjem fra *Kruse*.
Hvis du Googler på navnet Diarsanyl, kan du læse nærmere om det og se, hvilke andre steder, det kan fås.
mar 2008
kan det passe, at det gør det samme ?
maj 2007
God bedring med ham!
var ved at miste min elskede hulk idag