{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

døv kat og ny lille killing {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skriver herinde da min kæreste og jeg tog en lille sød han killing på 12 uger til os for lidt over en uge siden, vi har i forvejen en døv hankat på 1 år som den nye lille kom ufatteligt godt ud af det med (ingen af dem er kastreret)

men pludselig imorges tog det hele en drejning da vi lige pludselig kunne høre vores store kat hvæse og skrige af den lille nye killing som med det samme ligger sig og viser mave og overgiver sig, og siden imorges har den store kat opført sig sådan.

Så snart den lille bare bevæger sig kommer den store løbende og begynder at skrige og angribe den!
Hvad skal vi gøre ?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  døv kat og ny lille killing
  • #2   21. jul 2014 Er osse ved at blive planlagt men forstår bare ikke hvorfor de har kunne så godt sammen i en hel uge nu det gået helt skævt ?..

  • #4   21. jul 2014 Det vil være bedst at få dem kastreret hurtigst muligt for din døve hankat er 1 år og nu har i bragt en ny kat i huset, så nu får han en grund til at markere sit territorium, altså strinte..

    Det er svært at sige hvorfor jeres døve han kat reagere sådan, men et vildt gæt kan måske være at killingen har forskrækket ham, i det jeres hankat er døv så kan killingen nemt overraske ham og dermed forskrække ham, det er nok til at han nu er sur på killingen, killingen er jo legesyg nu og hvis jeres døve hankat ikke er af den aktive slags så kan det nemt blive for meget for ham..


  • Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #6   23. jul 2014 Jeg er ret sikker på Felis har ret. Den store kat kan ikke høre, og fortæller den lille at der er noget galt - sansynligvis at den er blevet forskrækket over noget den lille har gjort.

    Man kan ikke forvente at den lille fyr umiddelbart forstår, at den store kat ikke kan høre ham.


  • #7   23. jul 2014 Det kan være han ikke har set killingen komme og blevet vildt forskrækket over den rørte ham

  • #8   25. jul 2014 Okay tak for svarene vi havde dem sovende seperat i 2 nætter men allerede dagen efter var det helt fint igen. De kommer rigtig godt ud af det sammen og laver alt sammen, det vildt og tænke på hvor meget lort jeg har hørt for at man ikke skal sætte en døv kat sammen med en normal kat, det kan godt være det ikke går lige så nemt for alle men her går det sgu fantastisk smiley

  • #9   25. jul 2014 Øhh hvem skrev at man ikke skulle sætte en døv kat sammen med en hørende???

    Syntes da blot der var nogen der nævnte at det ikke altid er problemfrit og kan være svært..

    Men ok det er jo rigtig fint at det virkede for jer at skulle dem af i et par dage og de nu er på bølgelængde igen smiley


  • #10   28. jul 2014 Nej det var ikke nogen herinde der er bare mange andre der har sagt det smiley

Kommentér på:
døv kat og ny lille killing

Annonce