{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Har lige et par spørgsmål:

1. Hørte en bekendt sige, at man kan se om en killing er 12 uger på deres øjenfarve, fordi den først skifter fra blå til anden farve når den er 12 uger. Passer det?

2. Har et par gange set nogle der laver suppe/vådfodersuppe til deres katte. Hvad er det sådan helt præcist og hvordan laves det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par spørgsmål
  • #1   26. jul 2014 1. nej det er ikke korrekt, det er lidt forskelligt hvornår killinger skifter øjenfarve, men generelt skifter de farve omkring 6-8 ugers alderen, eller der begynder de, den endelige farve kommer sådan hen af vejen, og kan ændre sig lidt mørkere eller lysere frem til 6 mdr. alderen..

    2. jamen vådfoder suppe er sådan set blot at man kommer vand ved dåsemaden, og blander det sammen, så bliver det sådan lidt grødagtigt, jo mere vand man kommer ved, jo mere suppeagtigt bliver det..


  • #2   26. jul 2014 Jeg synes også det lød meget forkert det med øjnene. Ha, det må jeg hellere sige til hende så :b

    Tak for svar (:




  • #3   26. jul 2014 Når jeg blander meget vand i vådfoderet, kalder jeg det suppe. En gang imellem laver jeg dog også rigtig suppe til dem. Kog en kylling i rigeligt vand til kødet falder af knoglerne. Pil ALLE knogler fra og mos kødet lidt ud, så er der lækker kyllingesuppe, til sarte maver, ekstra væske eller bare fordi smiley

  • #4   26. jul 2014 Min gider ikke våd mad hvis der kommer for meget vand i, højest en teske fuld for hver kat smiley undtagen hvis det er med tun og lugter godt af tun.

    Hvis du lægger mærke til duften af vådmaden, lugter meget af det ens, uanset hvad der er i, mine spiser helst det hvor man både kan se og lugte hvad det er smiley


Kommentér på:
Et par spørgsmål

Annonce