{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

"Jeg tigger ikke moar" {{forumTopicSubject}}

Ja, vi har jo fået Lulu for et godt stykke tid siden, og hun er bare blevet så god.. Hun er stoppet med at trække sig tilbage når vi vil nusse hende, og kommer faktisk også selv nu. smiley Vi er bare så stolte af hende..

Men... Vi har nu fået os en skøn skat, som er styret af næsen, sådan virkelig styret af næsen! Eller måske bare nærmere mad.. smiley Hver morgen har jeg mine rutiner, og samme har hun.. Hun går altid med mig på toilet fra morgen af, og der bliver hun ude, lige ind til jeg sætter mig ind og spiser mit yoghurt, lige i det skeen rammen tallerken, så kommer hun med fuld fart, og gør alt hvad hun kan for at komme til min tallerken.. Så den kamp har vi hver morgen, og det sker igen når vi sidder og spiser aftensmad, vi sidder i sofaen og spiser, hun er der lige med der samme, og prøve ved os begge to.. Meget ihærdigt endda. Når vi så har spist sidder vi gerne lidt inden vi går ud og skylder af, og stiller derfor vores tallerkener fra os..
Fik så fanget et billede af hende hvor hun prøver ihærdigt, den lille klump. smiley

"Jeg tikker bestemt ikke moar"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Jeg tigger ikke moar"
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 179
    #1   11. sep 2014 Det der lille søde fjæs! : D

    Her hjemme bliver der heldigvis ikke tigget så meget mere..
    Hun ved efterhånden godt at det ikke nytter noget.. Hun var dog slem som killing! Snuppede maden fra min tallerken på et split sekund, hvis jeg bare overvejede at vende hovedet xD ...

    Det er lidt herligt og forfærdeligt på samme tid.. :3 : D


  • #2   11. sep 2014 Vores to drenge har aldrig gjort det, på samme niveau som hende. smiley

    - Men ja det er da lidt herligt, men kan også være skide træls! smiley - og ja hendes udtryk siger så meget. smiley


  • #3   11. sep 2014 Herhjemme har vi godt nok også fået os en lille tigger. Hun er der bare med det samme vi spiser smiley

  • #4   11. sep 2014 Sofie plejer ikke engang at snuse til menneske mad (Sofus prøver altid om han mon kan snuppe lidt) men igår! Sofie stjal min leverpostejsmad! Jeg spiser tit leverpostej og har altid kun skulle holde øje med Sofus, men igår endte de simpelthen med at rette sig sammen og angribe fra begge sider! Kunne dog ikke lade være med at grine for de var vældigt opfindsomme i deres forsøg på tyveri smiley

  • #5   11. sep 2014 Tjaa her i huset har vi også en stor tiggeprinsesse smiley smiley

    profilbillede
  • #6   11. sep 2014 De to drenge vi har tror også de skal dø, hvis vi tilbyder dem andet end deres normale mad, men hende den bette går helt levende! Hun er alt ædende tror jeg! smiley

  • #7   11. sep 2014 Vores Tilde spiser heller ikke andet end hendes våd og tørfoder. Blev noget overrasket over den måde Sally går amok på over vores mad smiley

  • #8   11. sep 2014 Mine tikker ikke så vildt meget smiley men de vil gerne have smør, og det får de lidt af nu og da ( jeg kan ikke få dem til, at spise malt ) og lidt ekstra hvis de har en hårbolle.

    Og sååå tikker de når jeg pudser mørbrad smiley men de ved jo også de får det der bliver pusset af smiley min søster syntes jeg er for grundig med pusserriet, men der skal jo være noget til kattene smiley


  • #9   11. sep 2014 Hehehehe Tøsen hun vil spise næsten alt, endda ærter, bare de kommer fra min brors tallerken, de har desværre deres lille ritual med at hun får lov at smage, jeg har været en del efter ham både pga hendes overvægt men også pga hendes gentagne urinvejsproblemer, så der er sat max antal bidder på så max 3 smagsprøver er tilladt smiley

    Desværre har den lille Smilla lært at kopiere Tøsen smiley forskellen er bare at hun får ikke noget og så dog få gange så har hun fået lov, men hun ender altid med ikke at ville have det, hun tigger bare for at tigge, tossede kat, når jeg smør madpakke så sidder hun yderst på kanten af køkkenbordet på modsatte side af køkkenet for at følge med i hvad jeg laver og begynder jeg at skære i noget så hopper hun ned og strækker sig op af køkkenlågen hvor jeg står og så kommer der et lille miau fra hende, så siger jeg gerne "nej du får ikke noget" så vender hun om og hopper op på bordkanten igen... Skøre kat, og det er noget hun er begyndt på uden at have fået noget smiley

    Jette jeg er også ekstra grundig når jeg pudser mørbrad, for som du - så er der lidt til kattene smiley :D smiley


  • #10   11. sep 2014 Haha, hende det bette hun får også lov til at smage mit, men også kun lidt. Vi vil prøve og give hende råt kød når vi lige skal have noget der er muligt hun kan få.. smiley

    Måtte lige stoppe midt i at jeg skrev, da hun lige kom løbende ind i stuen, viklet ind i toiletpapir.. smiley Det så nu sjovt ud.


  • #11   11. sep 2014 Hahahaha den med toiletpapir er vist klassisk, dog har jeg været så heldig at ingen af min på noget tidspunkt har vist interesse for toiletrullen smiley :D smiley

    Min Tøsen er vild med råt kød, Smilla ikke så meget, nogle gange lige en enkelt bid hvis den ikke er for stor, eller er hun ikke interesseret smiley


  • #12   11. sep 2014 Tror også hende her vil kunne lide det.. Hun går helt levende når hun får tilbudt noget fra min tallerken. smiley Men drengene, ja det tror de er ved at dø. smiley

  • Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #13   12. sep 2014 Min Charlie er tilfreds med sin egen mad, men tigger gerne en træningsgodbid. Men Knud er og bliver et tiggedyr, når der pudses kød af tigger han, når kødet kommer ud af ovnen tigger han også - og selvfølgelig får han sin egen portion - for det er trods alt sund kattemad. Dog er det sjovt at se ham over skuldren, hvis han syntes maden er for varm - så tjatter han til den, og kan slet ikke vente på at maden køler af.

    Knud tigger også ved bordet, og får lov til at slikke tallerkner bagefter. Engang havde jeg stillet en skål salat fra mig, og vendt ryggen til- og et øjeblik efter sad Knud og mæskede sig i majs - altså ingen salat til mig! smiley


  • #14   12. sep 2014 Da jeg som 20 årig boede sammen med min første kæreste, havde vi to katte.
    En dag vi havde fået hjemmelavet burgere, var der en halv bøf i overskud, vi blev enige om at gemme den til dagen efter.
    Vi sad i køkkenet og spiste, da vi var færdige går vi ud af køkkenet inden vi ryttede op, da jeg kommer ud i køkkenet ser jeg, at den halve bøf ligger i kattenes mad skål, jeg spørger min kæreste om hvorfor han har givet kattene bøffen, det har han ikke for vi havde jo aftalt at gemme den.
    Det kan jo så kun være den ene af kattene, som har stjålet den, men det var da ret smart at ligge den i madskålen smiley


  • #15   15. sep 2014 Jeg har ved et tilfælde fundet ud af at min Mille er helt overskruet med mælkeprodukter og heldigvis kan hun godt tåle det smiley

    Hvis jeg sidder i sofaen med en skål youhurt, så stiller hun sig op på mit knæ og langer ud efter min ske indtil hun får en smagsprøve fra min finger og det bliver hun ved med indtil skålen er tom smiley

    Det samme sker hvis jeg spiser en ispind, så bliver jeg nød til at give hende en lille smule på det der er tilbage på pinden. Heldigvis er min anden kat Speedy ikke intereseret smiley


  • #17   15. sep 2014 Hehehe Camilla nogle katte kan bare ikke stå for fristelser.. smiley

    Min søster havde en kat på et tidspunkt, hun havde bagt kage og resten af kagen havde hun stillet på køkkenbordet i bradepanden og så puttet den ind i en pose, så havde de forladt huset nogle timer, da de kom hjem så var posen med kagen splittet åben og katten havde spist af kagen smiley underlig kat.. Behøver jeg at sige at ingen fik resten af kagen smiley


  • Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #19   16. sep 2014 Min Knud kan til tider også være lidt af en kagearm. En dag havde jeg bagt en frugtkage med hindbær og brombær, og dyret viste så meget interesse for kagen, at kan fik lov til at spise krummerne i bradepanden. Det røg lige i løgnhalsen - frugt og det hele.

    Jeg syntes det var meget mærkeligt, specielt fordi katte næsten ingen smagsløg har i forhold til vi mennesker. Mennesker har 9000 smagsløg mod kattens 473.


  • #20   20. sep 2014 Camilla, hvor er han dog fin! smiley

    Nu er jeg jo lige kommet hjem idag, og har undværet misserne i en hel uge! Så nu glæder jeg mig faktisk lidt til at der bliver tigget igen! smiley


  • #21   20. sep 2014 Ihh er du allerede hjemme Sanne, håber du have en go tur smiley



Kommentér på:
"Jeg tigger ikke moar"

Annonce