{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Vådkost {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Vil gerne lave vådkost selv til Putte, dette er noget hun kun får om aften til at falde til ro på. Kan man erstatte det med ris, kylling og ærter? Eller er det dumt? Hun får pt vådkost af Royal Canin - og på grund af kritiske kommentarer om mærket og hun nægter at røre andet, ville jeg gerne fodre 'vådkosten' med dette. smiley

Vh Pernille.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådkost
  • #1   26. sep 2014 ærlig talt?
    så vil jeg hellere foder min kat med det som den har lyst til, end at skulle til at lave foder til den

    hvis du endelig vil springe vådfoder over, så giv hende noget barf i stedet for - altså råt.desværre er der en del som hellere ikke lige er til det - man kan evt prøve med lidt hakket oksekød i starten

    problemet med katte er at de mange gange har en mening omkring foder, som måske ikke lige passer ind i alles opfattelse
    jeg har kendt mange katte, som bare KUN vil have whiskas vådfoder - tørkosten ja den er som den burde være. Men vådfoder er noget helt andet

    hvis ellers du foder med et godt tørkostprodukt, så ville jeg altså bare lade katten få sin vilje. det drejer sig om 1 lille portion om dagen.
    mine synder da også - de 16 af mine 17 deler 2 ds tun hver morgen, og det har de gjort i de sidste 20 år. faktisk er vi gået fra 3 til 2, så det er store ting.
    og Pyrus tjaaa man spiser altså ikke fisk, så han får noget af det vådfoder han vil have

    og med 17 styks i huset, hvoraf 1 ikke kan tåle ret mange forskellige, 2 er totalt kræsne og 4-5 slet ikke spiser vådfoder, så er det virkelig meget sjovt at skulle købe vådfoder. de to kræsne, har hver 2-3 slags som de foretrækker.
    så hver mdr køber jeg 2 slags ds, 4-6 forskellige slags poser, samt en masse af de små goument ds
    mine har tit fået rc vådfoder, men kører hurtigt træt i det - er med deres i avlsklub, så her er der tit nogle gode ekstra ting med.

    Foder har alle en mening om. Og RC har alle også en mening om -tit
    Men der jo ikke nogen rigtig eller forkert mening. Jeg bruger selv rc og har gjort i det mange år, og har flotte katte som trives på det
    det eneste jeg er modstander af er at mange er af den mening at kornfrit bare er det eneste rigtige. Her ville jeg ønske at folk lige tog en snak med deres dyrlægen inden man sprang ud i det. Kender mange som er endt med en kat med foderallergi. Min egen dyrlæge fraråder det ligefrem, fordi de ser eftervirkningerne af det.
    og jeg stoler mere på min dyrlæge end nogen andre - og bare rolig han har ikke på virket mig med foder. Jeg har selv prøvet mig frem. og har fundet det som passer mine 17


Kommentér på:
Vådkost

Annonce