{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vådkost.
  • Sabrina A
    Sabrina A Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64
    #1   10. okt 2012 Nu ved jeg ikke om det er på dåse eller i pose hun får. Men ca en pose om dagen når hun er så lille. Halv morgen og halv aften. Og så tørfoder samtidig selvfølgelig smiley til tider kan de godt blive så pjattet med det vådkost, at de til sidst ikk vil ha andet smiley

  • #3   10. okt 2012 Hun får i dåser, og selvfølgelig har hun tørfoder til rådighed hele døgnet smiley
    men jeg er i tvivl omkring hvor mange gram hun skal have smiley


  • #4   10. okt 2012 Tror ikke du som sådan kan sætte gram på vådkost, det synes jeg heller ikke du skal.
    Mine katte har så aldrig rigtig gidet at spise vådkost så de får det ikke ret tit. Jeg er mere til råt kød engang imellem, mine får jævnligt rå kylling eller oksekød når vi selv skal have.


  • #5   10. okt 2012 Tak for svarene smiley

  • #7   10. okt 2012 Hun får tørfoder også får hun vådfoder 2 gange daglig.

  • Gitte K
    Gitte K Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #8   10. okt 2012 Super gode råd. (skriver skriver skriver....)
    smiley


  • #10   10. okt 2012 Min killing på samme alder får vådkost 3 gange om dagen morgen middag og aften - hun spiser sjældent sin tørfoder

  • #11   10. okt 2012 Vores får vådmad morgen og aften. Det der svarer til ca. 1,5 spiseske til hver,

    Tørmad er der konstant fremme flere forsk. steder i hytten


  • #12   10. okt 2012 En pose indeholder 100g. smiley
    Jeg giver Tarzan ca. 100g. om aftenen.
    Han er udekat, og hvis han får mere vådfoder, bliver han mæt af det, og får ikke spist tørkost. Han er helt vild med vådkost, og ville helst leve af det smiley Han er lidt over 14 måneder.
    Jeg fodre også med råt nogle gange om ugen, så han bude være dækket ind smiley


  • #13   10. okt 2012 Min får ca.50gr vådfoder om morgenen og 50gr. vådfoder om eftermiddagen og ca.100gr. råt kød om aftenen og så er der tørfoder til rådighed døgnet rundt;)

  • #14   13. okt 2012 Jeg siger mange tak til alle de gode svar smiley

  • #15   16. okt 2012 Min birma får vådfoder som en ekstra lille "godbid" et par gange i ugen. Han får en halv pose (royal canin), idet jeg har erfaret, at han ikke kan spise mere end det. Vådfoder skal jo fjernes, når katten er "færdigt" med det, pga. bakterier.

  • #16   16. okt 2012 Hun skal have al det tørkost hun skal spise, og så vådfoder en 2-3 gange om dagen er hvad jeg anbefaler smiley
    Hun må i øvrigt også meget gerne få råt kød og daggamle kyller. Det rå kød kan f.eks. bare være kyllingelår, kyllingefilet, fiskefilet etc. (husk at gives der knogler skal de være rå, da de kan splintre hvis de er opvarmet)

    Hvilke mærker bruger du? smiley


Kommentér på:
vådkost.

Annonce