{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Vådkost {{forumTopicSubject}}



Jeg har fulgt med rigtig meget med i diverse snak om vådkost herinde. Vores tre katte får altid vådkost morgen og aften med fri adgang til forskellig slags tørkost hele dagen.

Ofte står den på en halv dåse applaws til hver om morgenen og så fuldfoder vådkost resten af dagen.

Vi køre med flere forskellige varianter af vådkost men jeg synes det er lidt svært at finde noget som de gider spise op. Ofte vil de helst spise det som ikke virker til at have det bedste indhold. Fx Letz, sheba, concept for life og RC.
Mit spørgsmål er om jeg bare skal være tilfreds med at de får det nødvendig væskeindhold og ikke fokusere så meget på at deres vådkost ikke beskriver hvad kød der er i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådkost
  • #1   23. maj 2020 jeg køber vel 10-15 forskellige slags vådfoder hver mdr
    ja der er nogle fine ind imellem. Men der findes også whiskas, latz og sådan noget

    ja der er sikker noget i som ikke lige hører til det sundste for katten, men vi spiser også junkfood engang imellem.

    min holdning er at så lang tid at de har adgang til god kvalitet tørfoder, og de spiser godt af det, ja så gør det ikke så meget om de lige får en whiskas eller andet, en gang imellem. Har en som kun spiser whiskas i gele - det eneste vådfoder jeg kan få ham til at spise. Og han er 15 år og det først her inden for det sidste år at han er begyndt at spise vådfoder overhovedet. Jo han spiser Cosmo natur med ren tun om morgen - det er nemlig deres morgenmad smiley men ellers nej tak. men han har nemlig lidt tendes til hård mave, så man vil jeg gerne have noget mere væske i. Og det er så whiskas

    oftes gives det jo fordi vi gerne vil have mere væske i dem. Og så må man gå efter det de faktisk kan lide.
    har du prøvet Boxita? Det er i høj kurs her i huset. Og det er ikke noget med noget i. bådes både som gele og i sovs, og så kan man få noget i dåser også


  • #2   23. maj 2020 Vores får Bozita, Topic i dåse, Topic i pose og Cosma med tun. Cosma dog kun lørdag/søndag morgen. smiley

    Engang imellem lidt Miamor eller andet, de kan lokkes til at spise. smiley
    Fit & Fun synes de så ikke er så fit. smiley

    Jeg går udenom alt med sukker i som Whiskas og RC blandt andet.


  • #3   23. maj 2020 Vores får Bozita i sovs, Topic i gelé (dåse), Topic i pose (sovs) og Cosma thai med tun. Cosma dog kun lørdag/søndag morgen. smiley

    Engang imellem lidt Miamor eller andet, de kan lokkes til at spise. smiley
    Fit & Fun synes de så ikke er så fit. smiley

    Jeg går udenom alt med sukker i som Whiskas og RC blandt andet.


  • #4   25. maj 2020 Det lyder som om de varianter du har er i sovs smiley Når først de kun vil spise med sovs, kan det godt være svært at finde ordentlige produkter.
    Bozita(Tetra), Smilla (Tetra), My Star, Schmusy, Miamor, Concept for life, Happy Cat og Animonda er de varianter mine forældres katte spiser. Det vigtigste synes jeg, er at de vil spise det, og at der ikke er sukker i og heller ikke et højt indhold af kulhydrater (vegetabilske kilder) det er enormt svært at gennemskue. Især når det er “sovs” er kvaliteten ikke i top, medmindre man vil betale rigtig mange penge for det (Happy Cat f.eks)
    Mine egne spiser gelé og der bruger jeg kun mærker der er minimum 95% rigtig kød og tit kun med 1 proteinkilde. Mine har så allergi for mange ting, så jeg er lidt nødt til det.
    De får Catz Finefood, Herrmann’s Menu, Feringa og Tigeria. Det er godt at køre med lidt forskellige mærker, så man altid kan få fat i noget de kan lide, selv hvis mærket ikke er på lager.


Kommentér på:
Vådkost

Annonce