Fremmede kat på besøg {{forumTopicSubject}}
Charlie og jeg har fået en "ven"...
De sidste 2 dage har der været en lille hankat udenfor vores havedør. Den sidder bare og kigger ind.
Charlie bliver frygtelig sur. Han puster sig op, rejser pels og grynter af den.
Jeg har overvejet at lukke ham ud til den, men jeg frygter selvfølgelig at han angriber den.
Det skal siges at Charlie aldrig har snakket med andre katte, da han altid er i snor når han er ude. Derfor ved jeg ikke hvordan han vil reagere...
Det er jo også synd for ham at han ikke kan "snakke" med den igennem ruden.
Jeg snakkede med den i går. Den er MEGET kælen.
Hvad syntes i jeg skal gøre?
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Jeg synes bestemt ikke at du skal tage ham ind, når din anden kat ikke virker glad ved den. meen jeg synes du skulle undersøge hvor katten hører til........ Om den opsøger dig fordi den ikke har noget hjem, eller fordi han er sulten el.lign. Måske du kunne sætte et billede ind af killingen og høre om der er nogle der kender ham.... Eller nogle opslag i de forskellige supermarkeder rundt omkring dig...
- Mht til om Charlie skal lukkes ud til killingen.. Måske reagere han anderledes når han kan komme ud og lugter til ham... ellers så tag ham i snor og gå ud med ham, så du har mere styr på ham.... Der er ingen tvivl om at Charlie hvæser for at passe på sit territorium, men havde det været en anden hankat, så ville han nok jage den væk, er bare usikker på om killingen kan klare sig, hvis de møder hinanden..............
-tænker bare på at hvis der er en der mangler killingen, så vil det være syndt hvis den fortsat bliver ved dig, så synes det er vigtigt, hvis killingen vel og mærke har en ejer, at den bliver fundet til ham...
Men skriv hvis du finder ud af noget *s*.
Fremmede kat på besøg