{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Alene hjemme? {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Det er sådan at vi skal imorgen hjem til min far og hans kæreste, hvor vi skal overnatte oppe hos dem.

Vi bliver hentet af min søster og hendes kæreste kl.15 - 15:30. Så er vi oppe ved min far omkring aftensmads tid.

Jeg ved ikke hvornår vi er hjemme igen søndag, og mine 2 kattepasser kan ikke. Den ene er stadig på højskole, og den anden skal til julefrokost i det sønderjyske, øv øv.

Nå men min plan er så, at han får en ekstra skål med mad i, han har hans vandfontæne og 2 normale vandskåle, så der har han nok. Han får en god stor potion vådfodre så han ikke føler sig helt glemt(han får normalt, morgen og aften). Der efter kommer der også tørkost/godbidder rundt omkring i lejligheden så han i starten ikke keder sig(kan dog godt ske han ender med det i de sidste par timer inden vi kommer hjem). Men er det nok tiltag jeg har taget, eller er der noget mere jeg kan gøre?

Jeg ved godt reglen med at katte og hunde ikke må være uden opsyn hvis de skal være hjemme selv i 24 timer. Men jeg kan ikke gøre så meget smiley Men har ikke lige andre muligheder.

Jeg tænker det ikke gør noget når jeg sørger for ham som nævnt ovenover, og når det kun sker en enkel gang?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme?
Kommentér på:
Alene hjemme?

Annonce