Kat bider den anden ? Kat bider den anden ?
Hej alle !
Jeg tog en killing ind for et par måneder siden, den var vild men har nu gjort den tam og den lever i bedste velgående og er klar til en ny familie.
Problemet er at der ikke er nogen der har henvendt sig og de to andre katte i huset er ikke vilde med den. Den har lært at holde sig væk fra min mors kat, den ligger bare og hvæser og så går lille mis væk. Men min egen store hankat, er det lidt større problem.
Når jeg lukker dem sammen, leger den lille mis og løber rundt, min egen kat jagter den og hopper oven på den og bider den, jeg tror ikke det er leg, fordi lille mis miaver og bliver nød til at skille dem ad igen.
Jeg har prøvet at lukke min egen kat sammen med den lille på mit værelse, men der sker det samme, jeg har lukket min egen kat ind hvor lille mis er, så den kan lugte, men intet hjælper.
Er der nogen der har gode råd ? Syntes jeg har prøvet det meste, men intet hjælper s:
Min hankat er kastereret og min mors er neutraliseret.
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg tror du skal forsøge at blande dig mindre og lade være med at skille dem ad konstant, for hver gang de bliver skilt og sat sammen igen så skal de starte sammenføringen forfra..
Hvor gammel er den lille mis efterhånden ca.??
Er det en han eller hunkat??
okt 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
Jeg tager dem også kun fra hinanden når lillemis miaver fordi det gør ondt, det skal jo heller ikke ende med at min egen kat bider hul.
Den er tryg ved mig og min mor, men er forholdsvis hurtig til at blive tryg ved andre også
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.082
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
Og få dem/den fikset.
Mine 2 leger stadigt voldsomt, men der sker ikke nogen skade, en sjov måde de også leger på, er når Mitti leger med sine bolte, så fanger Røde ham, for han vil også lege, men ikke med bolte, men Mitti
Man må stole på det går godt, når man sætter 1300g killing sammen med 5 kg voksen dreng, men det er vigtigt, at de er fiksede, ellers er der ikke balance.
okt 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
Som sagt så kan du blande dig hvis du ser blod, det sker sjældent og hvis det skulle ske, aå sæt ikke hænderne ned mellem dem
Kat bider den anden ?