{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.906 visninger | Oprettet:

Min kat bider. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en dejlig lille diva, ja min hunkat, som har tillagt sig selv den vane, at hun kan finde på at bide. Hun har det med at hoppe op på skødet af mig, når jeg sidder ved min computer og der ligger hun sig spindende. Pludselig slår fanden ned i hende og tænderne sidder i min arm/hånd. Nogen gange på en kærlig måde, men andre gang med den hårde mine på. Er der nogen der har en anelse om hvorfor hun pludselig begynder på det? Jeg er måske ikke så meget hjemme, som jeg burde være, men hun har sin bror og de virker begge glade og friske. Render med halerne i vejret, elsker at blive kløet bag ørene og ligger gerne i nærheden af mig. Dejligt. Indtil hun pludselig bliver en lille djævle og bider mig. Av for søren.

Dertil ... Hun har fået sig nogle buler nederst på lænden. Det virker ikke som om det genere hende, men er det mon noget jeg skal bekymre mig om? Hun både spiser og drikker normalt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat bider.
  • #2   21. jan 2011 Hej smiley
    Jeg har oplevet samme bid fra min han'kat men dette er nu stoppet igen .. Tror de lidt "prøver kræfter" får at se hvem der bestemmer .. Det jeg gjorde for at stoppe det var at stoppe med at kæle ham og skubbe ham væk .. Det hjalp ..

    Jeg giver Lotte ret , finder jeg nogesinde noget underligt ved min kat tager jeg et smut forbi dyrlægen for at være sikker .. Katte er verdens mester i og gemme sygdomme .. Håber det løser sig smiley

    Hilsen Louise


  • #3   21. jan 2011 det kunne være en form for jalousi, fordi du hasr opmærksomheden rette på din pc, det har selv oplevet, (ikke at min bed) men at den hoppede nærmest op på min bærbar, det samme gælder når jeg taler i tlf i lidt længere tid, så begynder han at snakke og mase sig på, det har jeg set med flere katte, omvendt er det vigtigt tror jeg at man er konsekvent når de begynder at bide og vise at det vil man ikke have.
    jeg husker sidste år da min daværende kæreste fik en norsk skovkat på ca et år, hun lod den rive og bide sig når det var, jeg ville ikke have hun gjorde det ved mig og viste at det ville jeg ikke find emig i, hun gør det aldrig ved mig men stadigvæk ved ejeren


  • #4   22. jan 2011 hej jer der har orstand på misser, jeg fik en lille fræk hankat for en månede siden, han er en rigtig kæler og en sød mis, jeg kan ikke undvære ham overhovedet , så hvis jeg bare kunne få nogle gode råd til hvordan jeg får ham vænnet af med det? kan i hjælpe mig? han har nogle flip hvor han spæner rundt, men tror jeg er meget normalt for en killing i han's alder ½ år, jeg leger med ham mindst 2 timer om dagen, det er vigtig da han er alene med mig.. men jeg har aldrig haft kat så gode råd ville være rigtig rart smiley jeg takker på forhånd mange gange.

  • #5   22. jan 2011 jeg fik vist ikke sagt at han er en lille bandit, og han bider nogle gange, især når han får sine spæne rundt ture og så kradser han samtidig... kan jeg vænne ham af med det?

  • #6   23. jan 2011 Hej jeg har lært min kat ordet nej og det respektere hun smiley hun var nemlig slem til at bide og sparke med bagbenene når hun skulle børstes,når jeg siger nej stopper hun med det samme smiley

  • #7   23. jan 2011 Gitte A
    de spæneture er vidst meget normalt, det gør min eogså især hankatten, og har er over et år gammel, det e rfor at få brugt lidt energi tror jeg og for at få din opmærksomhed.det ses også selv om der er 2 katte, simpelthen for at gøre sig interesandt over for den andne og invitere op til tagfat og leg


  • #8   23. jan 2011 hej Johnny J og anita O. det er godt at høre min kat ikke er gået helt hundene smiley men at det er normalt med han's spæneture, men det tænkte jeg nu også at det var, men er altid godt at blive bekræftet.. og hvad angår at lære ham at forstå et nej, hvordanbar du dig a med det anita, jeg har en sprey og prøver at klappe mens jeg siger nej, men han høre ik rigtig efter hvis ikke der er en lyd på fra et klap eller skvis af vand med i et... men han er så også kun et ½ år og jeg tror da på det nok skal komme, ville bare være rart med nogle råd fra jer der kender det og har fundet en løsning smiley så jeg takker for de gode råd der er kommet til nu smiley

  • #9   23. jan 2011 Hej.
    tusinde tak for jeres svar. Jeg kan meddele at min hunkat er så sund, som hun kan blive. Heldigvis da *ss*
    Ang. det med at bide ... I har sikkert ret. Det bunder ud i en magtkamp og jeg tror nok, jeg vinder. smiley

    Gitte A ... Jeg har to katte på lidt over 6 ½ år og de spæner også imelllem rundt som tosser. smiley Ikke noget de har fra deres mor (mig) *gg*


  • #10   23. jan 2011 he he dorte, det kunne da også se lidt komisk ud smiley jeg håber også jeg vinder kampen med min bisse smiley

Kommentér på:
Min kat bider.

Annonce