{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Min kat bider {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har en dejlig hankat på ca 2,5 år. Han har altid været en bølle, men her på den seneste tid er han blevet slem til at bide og nogle gange kradse. han gør det slet ikke hårdt, hverken så han kradser hul eller bider hårdt, men derfor er det alligevel bekymrende for mig. Han bider meget i alle former for kasser og hvad der ellers er af ting han kan bide i. Han har altid været en kærlig kat, og oftest når jeg har disse oplevelser med ham, er det når jeg har gæster. Kan en kat godt blive jaloux? Jeg blev også gjort opmærksom på at det evt. kan have noget med hans tænder at gøre - nogle der har erfaringer med dette? Håber nogle kan hjælpe, da det er meget frustrende for mig. Har veninder der bliver bange for ham, men han er så sød og kærlig når jeg er med ham alene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat bider
  • #2   7. jan 2012 Er han ude - eller indekat ?

    Vi ved ikke meget om din misser smiley

    Der kan være mange grunde; i hvertfald er han nu ved at være en fuldvoksen hankat, og selvfølgelig ændrer han adfærd...
    Skulle dog nødig være sådan, at du ikke ka ha gæster.


  • #3   7. jan 2012 Det kan sagtens have noget med tænder at gøre, så få ham undersøgt ved dyrlægen. Derudover synes jeg nu ikke det lyder så voldsomt, når han tygger lidt i mennesker, så er det som regel et kærligheds-nap.
    Er han ikke kastreret, så vil jeg kraftigt anbefale at få det gjort, ellers kan det tage overhånd.


Kommentér på:
Min kat bider

Annonce