5.045 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Min kat "bider" - hvad skal jeg gøre? Min kat "bider" - hvad skal jeg gøre?

Hejsa!

Jeg har en hankat på 5½ år med sin helt egen specielle personlighed. Han betyder ufattelig meget for mig, og også omvendt. Når jeg kommer hjem på vores gård, kommer han løbende og mjaver og gør sig til. Hvis det er en af de andre medlemmer i vores lille familie eller nogle besøgende, så er han ligeglad med dem og vil knap nok røres af dem.

MEN min højt elskede kat har denne hersens "sjove" mani med at skulle bide mig i næsen. Han gør det ikke i nogen som helst negativ mening - tværtimod så spinder han højlydt og lukker øjnene og starter sødt nok ud med bare at slikke rigtig blidt på næsetippen, men pludselig sidder hans meget store hjørnetænder på hver side af det ene næsebor, som om han skulle lave en piercing....
Han kan også finde på at gøre det samme på ens hånd -først slikke rigtig blidt, for så pludselig at bide - absolut ikke særlig hårdt, men nogle gange gør det da lidt av smiley

Han er uden tvivl kærlig når han gør det, men jeg er i tvivl om hvorfor han gør det? - om det er for at indikere at han er over mig i hierarkiet eller om det bare er hans måde at vise kærlighed eller...??

Og bør jeg gøre noget ved det? Jeg har så småt prøvet at skælde ham ud når han bider og give ham et lille dap på næsen, men han bliver nærmest bare såret og fornærmet...

Hjælp smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat "bider" - hvad skal jeg gøre?
Kommentér på:
Min kat "bider" - hvad skal jeg gøre?

Annonce